Poedermaatjes gezocht Le Grand Domaine 1-7 feb

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 23 januari 2015 · 11:19
    Hallo daar, kleine kans maar altijd het proberen waard; zit er iemand in Le Grand Domaine de eerste week van februari? Zit er met een familie-weekje, maar een paar lijntjes samen met een poedermaatje doen lijkt me een toffe afwisseling. Dus mocht iemand er ook zitten, laat maar weten! In ieder geval lijkt de planning met PA#8 schitterend samen te vallen!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arns
    Beginner
    Arns op 24 januari 2015 · 12:35
    Ook al is de kans klein, de mogelijkheid bestaat.
    Ik zit namelijk ook in die periode in Le Grand Domaine en heb zeker interesse om wat lijntjes te trekken! Zit er samen met m'n vriendin en enkele vrienden. De vriendin gaat ook de overstap maken van de piste naar de poeder.
    Maar heb zeker interesse om eens lijnen te gaan trekken. Als de omstandigheden een veilig offfiste avontuur toelaten uiteraard.
    Ontwaken onderaan de berg
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 januari 2015 · 14:07
    @Arns; wat tof! Kijken of we kunnen meeten. Ik stuur je een PM
  • koenies
    Beginner
    koenies op 29 januari 2015 · 03:46
    @Tim3 en @Arns - Ik ben ook vanaf zaterdag 31/01 in Valmorel en heb zeker interesse. Gezien de zwangerschap van mijn vrouw moet ik nu alleen op pad en is gezelschap zeer welkom!
    De poeder is alvast onderweg 😉
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 januari 2015 · 09:40
    @koenies; te gek! Ik reageer op je PM. Gaan we een meeting in elkaar knutselen! De vooruitzichten zijn zeker fantastisch (stufe, wind en zicht voor de eerste dagen wel afwachtende)!
  • Petertie
    Beginner
    Petertie op 29 januari 2015 · 16:49
    Ik heb net Al een eigen post hep laatst, maar waar komen jullie vandaan en Rijden jullie evt over Zwitserland? Ik Ben vanmorgen vertrokken zonder skischoenen;(. Misschien kan Ik een van jullie ergens treffen... Ik hoor je graag...0641225237
    Skiing is a dance, and the mountain always leads
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 januari 2015 · 17:06
    @Petertie; Oei! Ik vertrek vanuit het oosten van Nederland en kom niet door Zwitserland helaas! Dus dat gaat hem niet worden. Hoop dat je nog iemand vindt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro