Gezocht: Gebruikte splitboard set

• FrekieF
    Beginner
    FrekieF op 26 januari 2015 路 14:22
    Hallo poederaars!

Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar een splitboard. Net een maand in Oostenrijk geweest en tussen dumps door is splitten toch wel echt 'the way to go' als je niet gaat roadtrippen 馃構 .

Ik ben op zoek naar een zo compleet mogelijke set, en een board van rond de 1.65. Dus heb jij iets op de kast liggen wat het verdiend om weer uitgelaten te worden, pm me alsjeblieft met wat je hebt!

Budget is er wel, alleen niet genoeg voor iets nieuws meer vanwege afgelopen maand, vandaar deze oproep 馃槈 .

Gr,

Freek
    Wanneer mag ik weer?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 26 januari 2015 路 14:36
    Wat zoek je precies, ik heb mogelijk na 6 februari een set over.

Zoek je inclusief bindingen?
    splitfest.nl
  • FrekieF
    Beginner
    FrekieF op 26 januari 2015 路 15:23
    Ik zoek een board met vellen, crampons en het liefst ook bindingen, en anders met mounting plates dat ik mijn eigen bindingen er op kan zetten(en evt op een later moment dan echte split bindingen kopen). Gewoon een complete set dus eigenlijk. En als er toerstokken over zijn wil ik die ook wel over nemen mits ze lang genoeg zijn 馃構 .
    Wanneer mag ik weer?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 26 januari 2015 路 19:28
    Okee, ik heb over een paar weken een '13/14 Furberg 162 of 167 inclusief Gecko vellen en pucks. Bindingen met crampons zou ook nog kunnen maar het hangt natuurlijk een beetje van je budget af. Stuur me even een PM anders.

Ivar
    splitfest.nl
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 26 januari 2015 路 19:35
    Is deze post van net niet ook een optie voor je?
    http://wepowder.nl/forum/topic/108740
  • FrekieF
    Beginner
    FrekieF op 26 januari 2015 路 22:37
    Ja die had ik gezien, laat ik nu net precies zo een hier in de gang hebben staan die ik nog even terug moet brengen naar iemand 馃構 . Lang verhaal kort; plank voelt voor mij net wat te smal/kort. Zat wel echt te twijfelen maar wil toch (net) iets langer.

@ieism ga je een pm sturen!

Iedereen uiteraard gewoon blijven sturen, ben nog niet voorzien 馃構 !
    Wanneer mag ik weer?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro