Armada tst of atomic automatic

• evr66
    Beginner
    evr66 op 4 februari 2015 路 11:51
    Iemand ervaring met beide ski's? Gaat om beginnend off-piste gebruik. Heb al een setje lekkere ski's voor op de piste. Beiden zijn gebruikte sets dus eerst proberen is in dit geval niet echt praktisch. Mochten er forumleden zijn, die beiden geskied hebben, hoor ik graag even 馃槂
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 februari 2015 路 12:22
    Welke Automatic wordt er aangeboden (ik vermoed de 117)? Je hebt hem sinds dit seizoen namelijk in 3 smaken, 117, 109 en 102.

Zelf heb ik de 102 die ik volgende week ga uitproberen in Zoetermeer.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 4 februari 2015 路 12:27
    117
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 februari 2015 路 12:54
    @Cheizz heeft deze en kan er denk ik wel iets zinnigs over zeggen.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 4 februari 2015 路 13:10
    Ja geweldige allround off-piste ski. Mooie float, je kan er in de kleine ruimte (tussen de bomen bijvoorbeeld) heerlijk mee skiën, maar ook grote lijnen op steil terrein. Zelf op de piste is ie leuk (vaak ben je ook veel op de piste om naar de lift of de volgende poederlocatie te skiën). Heerlijk veelzijdig dus. En

Over de Armada kan ik niets zeggen, de TST heb ik niet geskied.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 4 februari 2015 路 13:13
    Da's een beetje de keuze die gemaakt moet worden. Zijn gewoon allebei prima ski's. De automatics wat meer off piste en de tst's wat beter geschikt op de piste. Tja, keuzes. Neig naar de automatics omdat de tst's vermoedelijk wat dicht in de buurt van mn piste skis (k2 amp rictor 90) zitten. Dagen beginnen zich te verdelen tussen off-piste met mijn dochter en op de piste met vrouw en vrienden.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 4 februari 2015 路 13:19
    Dan zou ik zeker voor de Automatics gaan. Anders wordt je overlap wel erg groot. Het verschil in breedte tussen TST en Atomatics is ook wel groot. Als je de rictor al hebt, is de keus snel gemaakt. Als die pisteski maar 70 mm was, was het misschien anders geweest.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • svenk
    Advanced
    svenk op 4 februari 2015 路 14:32
    Eens met @Cheizz
    If in doubt, don't go out!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 5 februari 2015 路 07:57
    Dank, de Atomics gaan het worden.Allemaal prima latten naar mijn idee, maar deze set voegt het meeste toe naast de 90 mm rictors inderdaad. Dat de atomics op de piste wellicht wat minder zijn dan de armada's nemen we voor lief.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro