WePowder RTL Nieuws

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 15 februari 2015 路 13:05 Work hard, play harder
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 februari 2015 路 13:25
    Goed stukje, beter dan ik van RTL gewend ben. De reacties er onder zijn dan wel weer van t type onwetenden dat ik van RTL gewend ben.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 15 februari 2015 路 13:39
    Goed stukje, beter dan ik van RTL gewend ben. De reacties er onder zijn dan wel weer van t type onwetenden dat ik van RTL gewend ben. Tim3 op 15 feb. 2015 13:25

Voor de mensen die zo nodig off piste willen skiën en daarbij in de moeilijkheden komen of, erger nog, bedolven worden moet er eigenlijk geen reddingsactie op touw gezet worden. Dat kost tijd, geld en ook de redders wagen hun leven voor die idioten die dit zo nodig moeten doen.

Wow 馃榾
    Rex Monte - Amor Nix
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 15 februari 2015 路 13:42
    Er zit inderdaad nu wel de nuance over scholing / kunde / materiaal in, dat is wel eens anders geweest.
    Work hard, play harder
  • Constant
    Beginner
    Constant op 15 februari 2015 路 14:39
    De boodschap is in ieder geval goed overgekomen dat off-piste in beginsel gevaarlijk is. Ik mis trouwens het advies om een berggids te huren als je zelf de kennis (nog) niet hebt.

Wat me overigens blijft verbazen, is dat er diverse andere sporten zijn waarbij met enige regelmaat gewonden, invaliden en/of doden vallen en niet deze aandacht in de media krijgen. Niets ten nadelen van deze andere sporten, blijkbaar vallen wintersportdoden meer op.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 februari 2015 路 15:14
    Goed stukje, beter dan ik van RTL gewend ben. De reacties er onder zijn dan wel weer van t type onwetenden dat ik van RTL gewend ben. Tim3 op 15 feb. 2015 13:25
    Voor de mensen die zo nodig off piste willen skiën en daarbij in de moeilijkheden komen of, erger nog, bedolven worden moet er eigenlijk geen reddingsactie op touw gezet worden. Dat kost tijd, geld en ook de redders wagen hun leven voor die idioten die dit zo nodig moeten doen.
    Wow 馃榾 SneeuwHaas op 15 feb. 2015 13:39

Ik heb er toch maar even op gereageerd.
    Overigens heeft RTL ook nog wat uitgezonden tijdens het RTL nieuws van vrijdag van 19.30 uur: http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-nieuws-132237/d83b4b24-1e47-3db5-88d0-396ab...
    Vanaf 16.06 minuut.
    May the powder be with you.
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 15 februari 2015 路 15:27
    Wel een beetje goedkoop om een jochie van 10 zo in beeld te laten komen. Ze zouden zijn ouders erop aan moeten spreken en niet hem zo voor de camera zetten.
    Work hard, play harder
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 februari 2015 路 15:44
    @P@bz, dat was ook mijn eerste impliciete reactie, maar toen ik zaterdag wat ouders sprak langs de lijnen van lands gras- en kunstvelden vertelden ze me dat dit een eye opener voor hen was. Veiligheid is jong geleerd en oud gedaan. Zij laten hun kids niet meer alleen naast de piste gaan. Wat dat betreft is de opzet van de maker van het item geslaagd.
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro