Aangeboden: Fraaie Salomon Quest outfit!

• Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 24 februari 2015 · 22:49
    Hierbij verkoop ik mijn prachtige outfit van het merk Salomon. Slechts enkele dagen gedragen, dus nog zo goed als nieuw. Scoor de outfit voor fantastische dagen in de poeder!

Jas

Maat jas = M

Productomschrijving:
    Deze technische 3L freeski jas is zo ontworpen dat je je vrij kunt bewegen op een mooie poederdag. De rug en onderarm van de jas zijn breder en de naden zijn zo gestikt dat je alle bewegingsvrijheid hebt zodra je bukt of je armen strekt. Zeer sterk, water- en winddicht. Opvallende kleur, gave ritsen en een goede pasvorm. Deze shell kun je op koude dagen combineren met een goede Midlayer voor optimaal resultaat.

Broek

Maat broek = S

Productinformatie:
    De Salomon Quest Motion Fit Pant is een zeer technische heren Shell skibroek, gemaakt van een licht stretchende en geheel waterdichte buitenliner. De Clima Pro Storm buitenliner is super technisch en waterdicht met een zeer hoge waterkolom van 20000mm, ademend vermogen van 15000gr en volledig getapede naden tegen doorlekken. De broek heeft gave contrastrerende ritssluitingen, die ook nog eens allemaal geheel waterdicht zijn afgewerkt. De broek is een zogenaamde Shell broek zonder isolatie, het is belangrijk een goede Thermische onderlaag te dragen voor optimale isolatie. Het gebruikte materiaal in de buitenliner is licht stretchend en voelt daardoor heerlijk comfortabel aan. De broek heeft een verstelbare tailleband, met een stelmechanisme dat aan de buitenkant zit en daardoor niet op de heupen irriteert. Tijdens warme dagen bieden de ventilatieritsen voldoende afkoeling. De broek heeft uiteraard onderaan sneeuwvangers en is aan de binnenzijde verstevigd. De Salomon Quest Motion Fit Pant heeft een wat lossere Relaxed fit, zonder gelijk enorm baggy te vallen. Personen die normaal een maat M hebben, zouden deze broek ook kunnen passen.

Set kan zowel worden opgestuurd als worden opgehaald. Nieuwprijs van de jas is EURO 499,- en nieuwprijs van de broek EURO 369,-

Doe een goed bod en deze super set is voor jou.

Heb je interesse in alleen de broek of alleen de jas? Laat het dan weten!

Groet, Edwin
  • Poppiholla
    Tourist
    Poppiholla op 26 februari 2015 · 11:16
    Ik heb geen interesse, want het is in de eerste plaats mijn maat niet, maar waarom alweer verkopen. Ben altijd nieuwsgierig naar de reden.
  • robbe
    Advanced
    robbe op 26 februari 2015 · 12:05
    waar eventueel te passen? en welke prijs had je in gedachten?
    ik twijfel een beetje of de maat gaat passen
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 26 februari 2015 · 15:38
    [mention="/profile/27975"]@poppiholla[/mention]. Tnx voor je reactie! Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat we dit seizoen gesponsord worden door Salomon en ik daarom een nieuwe set heb. Vandaar.

[mention="/profile/13233"]@robbe[/mention]. Ik woon in Woerden en daar kun je eventueel komen kijken. Natuurlijk kan ik het ook opsturen. Origineel was de set vrij prijzig en hij is bijna niet gebruikt. Ben daarom benieuwd wat je hem waard vindt 😃. PM mag ook!
  • Poppiholla
    Tourist
    Poppiholla op 26 februari 2015 · 16:21
    Dat is inderdaad een fijne reden 😉 Ik vind het een prachtige set dus ook wel jammer dat het niet mijn maat is. Succes!
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 26 februari 2015 · 16:23
    Tnx @Poppiholla. Volgende week weer de sneeuw in! 😀.
  • robbe
    Advanced
    robbe op 1 maart 2015 · 14:13
    Hey voor mij een beetje te ver ik ben van belgie. Het is omdat ik te hard twijfel aan de maat
  • robbe
    Advanced
    robbe op 1 maart 2015 · 14:14
    Hey voor mij een beetje te ver ik ben van belgie. Het is omdat ik te hard twijfel aan de maat
  • RichardvR
    Beginner
    RichardvR op 2 maart 2015 · 16:05
    @Edwin.D: Ik heb interesse, maar twijfel over de maat. Ik ben zelf 1.85 m en slank qua postuur. Een maatje M jas zou kunnen, maar het hangt ook af van de lengte van de mouwen. Ik heb nml. nogal lange armen (oerang-oetang armen volgens mijn kinderen).
    Ski good or eat wood
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 3 maart 2015 · 19:28
    .
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 3 maart 2015 · 19:29
    [mention="/profile/218"][mention=218]@Edwin[/mention][/mention].D: Ik heb interesse, maar twijfel over de maat. Ik ben zelf 1.85 m en slank qua postuur. Een maatje M jas zou kunnen, maar het hangt ook af van de lengte van de mouwen. Ik heb nml. nogal lange armen (oerang-oetang armen volgens mijn kinderen). RichardvR op 2 mrt. 2015 16:05

@RichardvR

Hoi Richard,

Bedankt voor je bericht! Ik ben zelf 1.82 en erg slank gebouwd. Bij mij zat hij wel oké, maar was wellicht iets te groot voor het mooie. Ik heb zelf ook lange armen. Kortom, de kans is groot dat hij jou als gegoten zit. Als je meer wilt weten, laat het dan weten!

Fijne avond!

Edwin
    *bericht
  • RichardvR
    Beginner
    RichardvR op 4 maart 2015 · 15:40
    @Edwin.D : Je hebt PM
    Ski good or eat wood

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro