Mount Yotei, Japan

• Skitrien
    Advanced
    Skitrien op 25 februari 2015 · 10:48
    Ik ben net terug van een 4-tal weken in Japan. Dankzij deze website vond ik veel info over Japan. Ik ben nog bezig aan een edit van de ganse periode. Maar hier is alvast een filmpje van onze dag toeren op Mount Yotei!

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 25 februari 2015 · 10:57
    Ligt het aan mijn Ipad of is er geen link bijgevoegd? Ik ben iig al jaloers, zonder het filmpje gezien te hebben, wij hebben de yotei niet kunnen doen want geen goed weer toen ik er was! (In plaats daarvan alleen maar poeder, ook super, maar ik had m graag gedaan..)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Skitrien
    Advanced
    Skitrien op 25 februari 2015 · 15:32
    Bij mij staat het filmpje er gewoon bij, hoor.
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 25 februari 2015 · 22:45
    Heel erg cool: jaloers!
  • Martin-87
    Expert
    Martin-87 op 26 februari 2015 · 07:59
    Leuk!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 26 februari 2015 · 09:25
    Gezien inmiddels: de verbinding was gewoon rare dingen aan het doen. Leuk filmpje, super! Ben je alle vier weken op Hokkaido geweest?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Skitrien
    Advanced
    Skitrien op 28 februari 2015 · 21:42
    nee, eerst zijn we even op Honshu geweest. In Myoko en Nozawa Onsen, daarna 3 weken op Hokkaido.
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 1 maart 2015 · 11:05
    leuk hoor, zeker op de bucketlist voor volgend jaar toch @xs2arjan ?
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 2 maart 2015 · 02:50
    naaaiz !!!
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro