nederland ski-shops

• Omarski
    Advanced
    Omarski op 8 maart 2015 · 22:50
    hallo, ik ben net in nederland komen wonen en vraag me af wat in NL goede online skishops zijn met een goed assortiment skis die dus niet voor alleen voor de gemiddelde toerist zijn...Zit bijvoorbeeld te kijken waar ik hier de black crowes atris kan kopen..
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 maart 2015 · 01:09
    Snow-country.nl
    MK skishop, is geen online shop, maar wel goed.

Geen idee of die de black crowes hebben?
    Ook bij sport-conrad.com wordt nog wel eens geshopt.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 9 maart 2015 · 07:05
    Veel Duitse (web)shops hebben wel een freeride-assortiment, en bovendien vaak goede aanbiedingen. Kijk eens op sport-conrad.com, sport-bittl.de, snow-how.de, xspo.de. Deze sites heb ik prima ervaringen mee qua leveringen, contact, vragen etc.

Ook de Franse site telemark-pyrenees.com heeft ook vaak goede aanbiedingen. Die verkopen ook Black Crows.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • 49
    Advanced
    49 op 9 maart 2015 · 08:00
    En ook uit Oostenrijkse en Britse webshops kan je goed naar NL laten bezorgen is mijn ervaring. Maar zeker ook leuk om eens bij MK langs te gaan, met top after service!
    montagna bianca, ti amo
  • JoostW
    Beginner
    JoostW op 9 maart 2015 · 14:26
    Ik zou inderdaad uit Duitsland bestellen. Al is Snowcountry ook een goede shop. Eventueel Baum Sport maar dat is aan de prijzige kant.
    A winter without powder isn't a winter!
  • Constant
    Beginner
    Constant op 9 maart 2015 · 21:53
    bergzeit.de (inmiddels ook met een NL subsite bergzeit.nl) is mijn favoriete online zaak met mega assortiment aan de betere skispullen.

MK te B is zeker een aanrader voor goed advies over freeride-aankopen.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Omarski
    Advanced
    Omarski op 18 maart 2015 · 23:16
    iedereen bedankt voor de reacties!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 19 maart 2015 · 07:45
    Goede ervaringen met snouwcountry, ekosport en glisshop

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro