Cuts for Glory 2015 - Mark van den Brink

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 maart 2015 · 17:28
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Poppiholla
    Tourist
    Poppiholla op 23 maart 2015 · 08:53
    Fantastisch intro Mark! De eerste minuut van de film werd ik meteen gepakt door het beeld en het geluid. Ziet er profi uit!
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 23 maart 2015 · 09:46
    @Poppiholla Dankjewel voor dit mooie compliment. Ik hoop natuurlijk deze film terug te zien op het witte doek tijdens FFF
    Inside a swirling maelstrom of snowflakes, I feel most free
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 26 maart 2015 · 11:16
    grrrrrr nog steeds 301+ 😞
  • DerTorch
    Beginner
    DerTorch op 26 maart 2015 · 12:33
    ja dat schiet niet op zo... degene die het langst op 301+ staat heeft waarschijnlijk de meeste stemmen moet je maar denken 😃
    www.theboardchannel.com
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 27 maart 2015 · 07:06
    @DerTorch Dat is ook zo... maar toch is het leuker om te zien hoe iedereen ervoor staat.

@Arjen Hoe gaat wePowder om met de 301+ status als die op 29 maart nog steeds zo is?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 27 maart 2015 · 08:31
    Vet hoor! En heb een zwak voor deze versie van de BC's.. mooiste bakken die er zijn!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 27 maart 2015 · 08:49
    vet hoor
  • margje
    Beginner
    margje op 27 maart 2015 · 11:47
    @MvdBrink, bij mij stond hij ook heel lang op 301+, nu loopt de view meter weer, maar het lijkt of Youtube nu nog steeds niet alle views meet... Een vriend van mij keek net voor de eerste keer en het aantal views bleef nog steeds op hetzelfde niveau. Lijkt bij een ander filmpje van Erwin ook zo te zijn.

Ben idd ook benieuwd hoe Wepowder met de views omgaat als die 301 zo blijft en als niet alle views gemeten worden...
    Ladies like to dress in white! Powder to the people!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 maart 2015 · 12:26
    @mvdbrink De views worden door YouTube gecontroleerd begrijp ik van YouTube zelf. Wij kunnen in onze statistieken van YouTube de views in ieder geval zien.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • margje
    Beginner
    margje op 27 maart 2015 · 13:52
    @Arjen, en wat is de tussenstand in de echte statistieken bij jullie Youtube account? Beetje nieuwsgierig 😃
    Ladies like to dress in white! Powder to the people!
  • DerTorch
    Beginner
    DerTorch op 27 maart 2015 · 23:08
    Mijn video is nu net van de 301+ status af. Van zondagavond t/m vrijdagavond slechts 1 view erbij. Waarschijnlijk worden de views nog wel verwerkt 😃
    www.theboardchannel.com
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 28 maart 2015 · 07:07
    @Tim3 De BC's 2012 blijven de mooiste 😋
    @Thoomas Thanks
    @margje / @DerTorch Mijn views worden elke dag zo'n beetje gehalveerd :s Schiet niet heel erg op zo 😋 Lekkere edits overigens van jullie beide!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 28 maart 2015 · 10:29
    Zeker. Had na een zware zoektocht voor de 2012 maar gesetteld voor de 2013 versie (bijna even mooi).
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro