Ski crampons / harscheisen - Marker F12 gezocht

• Juulski
    Advanced
    Juulski op 30 april 2015 路 11:36
    Beetje last minute, I know, maar heeft iemand hier wellicht 2 paar
    ski crampons/ harscheisen te leen voor de Marker F12 binding?

Gaat om de smalle versie, 106-110mm onder voet.. Mijn dank is heeeeeeeel groot en uiteraard staat er iets leuks tegenover! Oh ja, Caroline en ik hebben ze as zaterdag al nodig, voor de komende 2 weken.. Wij gaan namelijk naar Lyngen en Spitsbergen!

Woon zelf in Amsterdam, dus dat zou het makkelijkste zijn 馃槈 Ik hoop dat iemand me heel blij gaat maken, dank alvast!

En uiteraard doen wij verslag vanuit het hoge Noorden!
    Juulski
    Thanks!!!!
  • poedergeit
    Advanced
    poedergeit op 30 april 2015 路 11:57
    Ik heb ze voor de marker duke. Dat zijn dezelfde toch? Anyhow mocht dat zo zijn kun je ze lenen. In Lyngen ga je ze nodig hebben was veel wind dit jaar 馃槂 Woon in Den Haag maar zou evt kunnen zorgen dat je ze ergens in Amsterdam kan oppikken.
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 30 april 2015 路 16:30
    Ik heb er een voor de F12 EPF. Past perfect op mijn 100 mm skietje. Te leen in Rotterdam.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 30 april 2015 路 22:26
    In Hoofddorp, dus lekker dichtbij, heb ik een paartje te leen. Maar dus geen 2. Voor zo'n gave trip als Lyngen en Spitsbergen wil ik wel wat hulp bieden 馃槂
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 9 mei 2015 路 12:23
    We zijn uiteindelijk zonder vertrokken en vooralsnog hebben we ze ook nog niet nodig gehad.
    Maar heel veel dank allemaal voor het aanbod, wellicht kom ik er in de toekomst nog op terug 馃槈

Plaatjes / trip verslag volgt in ieder geval snel!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro