Te koop: Bataleon Cameltoe 158 + Salomon Cypher 2014

• RubenB
    Advanced
    RubenB op 6 mei 2015 · 11:53
    Door een blessure aan mijn knieën moet ik volgend seizoen helaas thuisblijven. Heb nog een Batelon Cameltoe 158 liggen die dus helaas voorlopig niet meer gebruikt gaat worden.

Plank is de 2014 editie en een echte poederplank. Is in totaal ongeveer 8 dagen gebruikt en nieuw gekocht. Zitten enkele gebruikssporen op, zoals krasjes van steentjes en takjes tijdens treeruns, maar geen diepe krassen in de base, en zal er na een goede onderhoudsbeurt weer gloednieuw uitzien (en rijden)

Aan de achterkant natuurlijk wat beschadigingen van andere boarders/skieërs bij de liften.

Zit een setje Salomon Cypher bindingen op met een Carbon Highback, zijn redelijk stijf en rijden dus lekker in de poeder en op de piste. Verstelbare straps + toestrap.

Door de TBT in de plank pak je meer edge, stuur je scherper, en door de korte zwaluwstaart en grote neus, heb je gigantische float in diepe poeder (de plank is bijna niet te begraven en het is echt net alsof je surft).

Heb er zelf in alle omstandigheden mee gereden en het is een echte allround plank. Steile, ijzige hellingen pakt de plank net zo goed als diepe verse poeder en rijd ook prima op de piste, ijzig of niet. Plank is verder ook lekker licht. Plank geeft je veel vertrouwen en is redelijk vergevingsgezind.

Heerlijke plank om treeruns en diepe poeder mee te doen maar gaat naar mijn ervaring net zo lekker mee op de piste.

Nieuwprijs voor het setje was rond de 600 euro, graag een serieus bod.

• buttery
    Tourist
    buttery op 5 november 2015 · 15:57
    verkoop je deze nog? en eventueel enkel de Cameltoe?
  • BasV
    Beginner
    BasV op 5 november 2015 · 16:04
    Kijk anders hier even, deze heeft een vriend van me toevallig vorige week besteld en gister binnen gekregen:

http://sportstore.pl/product-eng-3804-BATALEON-Stewards-Camel-Toe-158-...

Daar kan je em 2e hands nauwelijks voor krijgen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro