Rossignol Alltrack Pro / Pursuit Sensor3

• [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 3 juni 2015 · 02:54
    Zijn er mensen met ervaringen met een van de volgende skischoenen?
    - Rossignol Alltrack Pro 100, 110 of 130
    - Rossignol Pursuit Sensor3 100, 110 of 130

Mijn laatste schoen (Rossignol Bandit B-Squad 130) was eigenlijk te smal (97mm) en net wat te stijf en te weinig comfort. Mijn andere schoen (Lange Comp 100) weer niet voldoende stijf en een uitgewoonde binnenschoen. Zoek nu dus een schoen die daar precies tussenin zit.

Voorkeur gaat op dit moment uit naar een Alltrack Pro 110.
    Is de Alltrack serie toevallig de opvolger van de Bandit B-Squad serie?

Thanks,
    [R]ogier
    No risk, no fun...No limit, no life
  • emistos
    Advanced
    emistos op 3 juni 2015 · 15:36
    Deze winter heb ik een paar knalgele Rossignol Alltrack Pro 130 aangeschaft. Ik ben er zelf erg over te spreken omdat ze bij mij perfect passen en ik erg veel controle heb over me skis. Voor mij zijn de schoenen perfect om elke dag te gebruiken, zowel slalom als diepe poederdagen gaan er heerlijk mee. Ik heb ze ook al gebruikt om wat tourtjes op te maken en dat bevalt me ook prima. De vraag is alleen waarom je ze wil kopen, de Alltrack pro heeft namelijk tourstand en de Pursuit Sensor 3 niet. Ondanks dat ik erg tevreden ben over de schoen zou je overigens ook even naar Lange kunnen kijken. Die zijn vrijwel het zelfde omdat Lange tegenwoordig onder het zelfde dak zit als Rossignol. Zij hebben als ik me niet vergis bijvoorbeeld een schoen die vrijwel identiek aan de Alltrack pro is alleen dan met flex 120.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 5 juni 2015 · 01:12
    Goede tip: Het is de Lange XT 120 geworden.
    No risk, no fun...No limit, no life
  • emistos
    Advanced
    emistos op 5 juni 2015 · 10:21
    Graag gedaan.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro