wePowder 2.0, feedback

• Bart1
    Tourist
    Bart1 op 10 januari 2010 · 10:01

Klopt het trouwens dat als de server down is, dat dan ook de wePowder lines applicatie niet toegankelijk is?
    Ik krijg dan namelijk de melding: U kunt alleen inloggen als PRO rider of iets soortgelijks?

Pascal

1) Ja (we zijn aan het kijken hoe/of we dat kunnen veranderen)
    2) Het kan ook zijn dat je pro-account is verlopen of dat je pro-account niet helemaal correct geregistreerd staat.
    You ski? wePowder!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 10 januari 2010 · 11:42
    2) Het kan ook zijn dat je pro-account is verlopen of dat je pro-account niet helemaal correct geregistreerd staat.

> 1: oke np
    > 2: ik denk dat ie dan wellicht niet helemaal goed geregistreerd staat (pas nog betaald)

Gr,

Pascal
    Go to heaven, ski like hell!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 januari 2010 · 21:44
    Oy Bart, IMG links kun je niet meer plaatsen.

Je kunt niet rechtstreeks van je eigen harde schijf posten. Het is nl. geen uploaden. Het forum geeft plaatjes weer die elders op het web staan nadat je ze daar hebt geupload. (Bijvoorbeeld je eigen website, flickr, picasa webalbums, 100 andere sites). Door het foto-icoontje in het kader aan te klikken (als je een bericht schrijft) krijg je http:// te zien. tussen de
    plak je de url van de locatie waar jouw foto staat en zo wordt je foto in het topic weergegeven.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 januari 2010 · 21:45
    dat is deze quote:
    Je kunt niet rechtstreeks van je eigen harde schijf posten. Het is nl. geen uploaden. Het forum geeft plaatjes weer die elders op het web staan nadat je ze daar hebt geupload. (Bijvoorbeeld je eigen website, flickr, picasa webalbums, 100 andere sites). Door het foto-icoontje in het kader aan te klikken (als je een bericht schrijft) krijg je [nobbc][img][/img][/nobbc] te zien. tussen de [nobbc][img]http:
    ] plak je de url van de locatie waar jouw foto staat en zo wordt je foto in het topic weergegeven.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 januari 2010 · 21:46
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 10 januari 2010 · 21:53

> 1: oke np
    > 2: ik denk dat ie dan wellicht niet helemaal goed geregistreerd staat (pas nog betaald)

Gr,

Pascal

pm me even je gegevens, dan check ik het ff en zorg ik ervoor dat je account goed komt.
    You ski? wePowder!
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 1 februari 2010 · 10:07
    Ik kan mijn locatie niet meer wijzigen??
    vroeger moest ik altijd de nieuwe locatie bevestigen maar die mogelijkheid krijg ik nu niet en m'n oude locatie blijft staan??
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 1 februari 2010 · 11:02

Ik kan mijn locatie niet meer wijzigen??
    vroeger moest ik altijd de nieuwe locatie bevestigen maar die mogelijkheid krijg ik nu niet en m'n oude locatie blijft staan??

kun je ff een screenshot sturen naar info@wepowder.nl, dan kijk ik er even naar..
    You ski? wePowder!
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 1 februari 2010 · 13:26
    Lag aan de computer waar ik op werkte, deze doet het wel
  • ollie
    Expert
    ollie op 2 februari 2010 · 12:05
    Heel klein dingetje: volgens mij ben ik tot 2 september 2010 'slechts' 35. Maar de mepowder loopt graag op de zaken vooruit..

Iets groter dingetje: ik mis ontzettend de mobiele site, de gewone site is op mijn Nokiaatje niet echt werkbaar..
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • slobson
    Tourist
    slobson op 2 februari 2010 · 18:54

Iets groter dingetje: ik mis ontzettend de mobiele site, de gewone site is op mijn Nokiaatje niet echt werkbaar..

De terugkeer van de mobiele site zou wel heel fijn zijn ja, de complete site werkt wel maar in het buitenland haal ik liever de mobiele site op voor mijn updates.
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 1 juli 2010 · 14:36
    Ik krijg de laatste dagen vaak een error als ik het forum wil openen, ook alle smileys zijn veranderd in woorden: Lachebek  Knipoog  Lachen  Grijns  Boos  Droevig  Geschrokken  Cool  Verbaasd  Rollende ogen  Tong  Beschaamd  Lippen verzegeld  Ik weet het niet  Kus  Huilen
    WeRookie
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 1 juli 2010 · 14:51
    same here
    WE´ve got the POWDER
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 1 juli 2010 · 15:47
    ik kreeg van Bart 3 dagen geleden op diezelfde vraag dat er wat "overall server trouble" was.
    http://verticaldissidents.net
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 5 juli 2010 · 10:33
    Het wordt nou wel erg beroerd, kan bijna nix lezen/posten op het forum of er verschijnt wel zoiets:
    [code]Databasefout: Can't find file: './wepowder_live/smf_log_notify.frm' (errno: 23)
    Bestand: /home/wepowder/public_html/wp-dev/forum/Sources/Post.php
    Regel: 150[/code]
    WeRookie
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 juli 2010 · 12:01
    Problemen zijn inmiddels opgelost toch? Ik heb nergens last meer van in ieder geval!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 7 juli 2010 · 12:41
    Ik krijg trouwens met enige regelmaat, als ik naar mijn profiel ga (rechts bovenin), de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Na enkele keren refreshen doet de pagina het meestal wel.
    Tegenwoordig krijg ik echter ook de melding als ik mijn profiel (of die van andere WP-ers) bekijk, een melding "Voor de server www.wepowder.com:80 op Sea of Tranquillity zijn een gebruikersnaam en wachtwoord nodig". Uiteraard ben ik nog gewoon ingelogd op WP. Vervolgens krijg ik een inlogscherm te zien. Na iets van 5 a 6 keer op annuleren te klikken gaat het scherm weer weg en kan ik verder met profiel-paginas bekijken. Wel beetje irritant eigenlijk. Vooral omdat het bij het openen van een andere profielpagina weer tevoorschijn komt. Iets van een bug?
    No risk, no fun...No limit, no life
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 juli 2010 · 15:09
    ogier link=topic=798.msg20885#msg20885 date=1278499314]
    Ik krijg trouwens met enige regelmaat, als ik naar mijn profiel ga (rechts bovenin), de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Na enkele keren refreshen doet de pagina het meestal wel.
    Tegenwoordig krijg ik echter ook de melding als ik mijn profiel (of die van andere WP-ers) bekijk, een melding "Voor de server www.wepowder.com:80 op Sea of Tranquillity zijn een gebruikersnaam en wachtwoord nodig". Uiteraard ben ik nog gewoon ingelogd op WP. Vervolgens krijg ik een inlogscherm te zien. Na iets van 5 a 6 keer op annuleren te klikken gaat het scherm weer weg en kan ik verder met profiel-paginas bekijken. Wel beetje irritant eigenlijk. Vooral omdat het bij het openen van een andere profielpagina weer tevoorschijn komt. Iets van een bug?

Same here
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 7 juli 2010 · 16:15
    is als het goed is gefixed nu. Sorry voor de overlast
    You ski? wePowder!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 7 juli 2010 · 16:28
    Gefixt! Thnx!
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 8 juli 2010 · 08:44
    Toch niet helemaal denk, kreeg vanmorgen weer eenzelfde foutmelding.
    WeRookie
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 8 juli 2010 · 16:30
    De database error zijn we naar aan het kijken.. nog geen idee waardoor dat telkens blijft terugkomen.
    You ski? wePowder!
  • doov
    Advanced
    doov op 19 juli 2010 · 17:58
    Nou ja, had ik vanmiddag een posting gedaan, is ie weer pleite.

Wat is er aan de hand met de servert?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 19 juli 2010 · 18:16
    Het is voor het eerst sinds een week ofzo dat ik weer op WP kan! 😮
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 19 juli 2010 · 20:02
    Same here. Gelukkig geen poeder alert gemist 😉
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 20 juli 2010 · 08:06
    We hadden grote database-problemen. Gelukkig zijn die mbv @brt hersteld. We zijn bovendien onderweg naar een nieuwe hoster, zodat de stabiliteit volgend seizoen verbeterd zal worden.
    You ski? wePowder!
  • doov
    Advanced
    doov op 20 juli 2010 · 09:57
    Het verbaast me nix. Tis gewoonweg te warm voor site als wepowder!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 22 juli 2010 · 22:22
    Toch wel flinke ontwenningsverschijnselen hier na een week cold turkey 😮
    Gelukkig weer gefixd  ;D
    powpowwowjippiajippieee
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 juli 2010 · 22:31
    Tja hier ook. We hopen dat het binnenkort door de overstap naar een nieuwe hoster definitief tot het verleden behoort.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 30 januari 2011 · 17:43
    Volgens mij klopt de berekening van de leeftijd niet in je profiel. In die van mij i.i.g. niet.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro