san domenico - arolla (newyear 2010)

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 januari 2010 · 02:15
    Koen Van der Veken snowen en san domenico, italië
    29 december 2009 om 20:15 · Reageren · Vind ik leuk
    Stefke Vandeweyer vindt dit leuk.

Michel Pauwels Rijdt ze! But be carefull!!! Triebschnee onzichtbaar...
    Hoe ist daar?
    29 december 2009 om 21:06 ·

Koen Van der Veken triebschnee das toch opgehoopte sneeuw door de wind eh ?! Gisteren op de dag van aankomst na een nacht rijden ging ik het wa rustig aandoen maar opt einde van de dag alles al afgekrast 😃 😃 😃 zozot hier , NIEMAND gaat hier off-piste ; allezja ; pakt 3man en ne paardekop... 's avonds begon het terug te dumpen ; leek veelbelovend maar na een uurke stopte het ; deze morgen paske van halve dag gepakt om nu verder te rijden naar ????? Halve dag was genoeg ; tzit hier dicht ; ge zie nix meer ; de lariksen zijn zalig maar zijn na een half dagske ook op ; er bestaat hier geen kaart vant gebied ; zelfs geen pisteplan ; off-piste is dan heeeel tricky ; ... Weten ni goe naar waar nu ; willen wel hoog maar daar ziede geen zak ; tussen de bomen (lager) daarentegen ... Eens efkes wa webcammen wallis checken nu...
    POWgrtz koen&ilse
    ps aan wePowder hebde ook gene zak ; volgens mij hebbe die iets tegen belgen ofzo ; ze zullen ons waarschijnlijk ni snappen 😉
    30 december 2009 om 13:43 ·

Koen Van der Veken gewikt en veel gewogen : hoog en bomen :AROLLA ?!?! we zijn weg ; ... alhoewel het hier al een uur dumpt nu 😞 we kunnen misschien in een heet stoombad kruipen , leukerbad 😉 grtz k&i
    30 december 2009 om 15:20 ·

Koen Van der Veken ok, nu arolla, gevoel van thuiskomen, alhoewel hier nog nooit ni geweest, we will C manana; ciao fôkn italia
    30 december 2009 om 22:33 ·

Michel Pauwels hehe, goe zo! I hope I was right![me=koen_djfistel]sms to K (fb blocked@work..): "idd das triebsn. Ge hebt idd "hoge" bomen nodig, na morge w kouder. Blijft wel bewolkt. Ken ze nt, mr Arolla lijkt goe vr morge, neem leuk warm bad als kouder. Morge mss regen dr in dal. Bos reikt pcies minder hoog dan Arolla."[/me]
    I wish I was there with you mate! Lemme know how it was!
    Btw, sneeuwkettingen nodig gehad? Winterbanden?
    Have fun, but look above you!
    31 december 2009 om 0:33 ·

Koen Van der Veken heldere avond gisteren, bena volle maan, vandemorgen gestage sneeuw; lag 10cm vers op otto; zicht zeer slecht en slechts 3 liften open ; wel wa faceshots gehad maar enkel op gevoel ; 2 trricky dus ; dan maar het (klein) bos in ; vers en ongetrackt; korte maar krachtige treeruns ; vooral voor m'n lippen ; of twas misschien erger voor dien tak die nu een stukske vel van mij aanem heeft hangen ; gemzen zijn toch vleeseters eh ; feed the gemzen!!! en dan geschiedde in de namiddag totaal onverwacht een wonder :het trok open !!! Maagdelijk velden vol wit ; zo'n 30cm powpowpow ; de ratrace was open en da ging hier hard... Kendeda ne faceshot zetten en dan blind door die sneeuw uwe volgende faceshot moete zette ; behoorlijk zot allemaal (hoe doen jullie da als skiërs ; ge ziet toch gene steek meer ????) Soit ; nu sneeuwet hier ni meer; kga nog wa opzoeken voor morgen ; misschien iets lager gaan voor meer treeruns La Forclas (les haudères) of Evolène ?! Bekend voor u of ni ; of moogde gij suisse nog altijd ni in ; hoe lang nog ? Suisse das wel Pal Alpen eh... oh ja ; sebiet nog wa champi drinken ook ; kzou et nog vergeten ; maar morgen als eerste aan de lift ni ; terwijl de rest hun oesters nog aan uitkotsen zijn, slik ik POEDER !!! grtz k
    31 december 2009 om 18:45 ·

Koen Van der Veken oh ja, goei winterbanden, dan hedde dikwijls geen kettingen nodig, wel belangrijk hier met ongevangrailde afgronden...vangtze
    31 december 2009 om 23:08 ·

Michel Pauwels Mijn allerdiepste powwensen en een veilig 2010! Ook voor I!
    Great!!! Ge hebt gescoord!
    Rap genoeg gaan, dan vliegt da oek rap terug van uw masker! 😉
    Nooit geweest... en ik mag Suisse in, die willen da mor al te geere, mor ik wil ni... ik boycot! Die hebben al 100x meer geld verloren aan mij (en aan wie met mij meerijdt) dan ze eerst wilden... 😋
    FR, AT, DE en IT zijn veel meer Alpen! 😋
    Kheb da toen beslist dak bij die *** ni meer moest zijn, en kheb ze ni meer nodig gehad oek ni!
    Soit gij zijt daar oep verlof! Don't say hi from me! 😋

Vandaag 1ste lift gescoord? Waar? Hoe wast?

Khaddet gelezen dat het een bangelijke rit nr boven (of benden) is daar...

Cheers!
    02 januari om 1:25 ·

Koen Van der Veken EEN DIK VET POEDERRIJK DECENNIUM DECHELLE !!!!
    1 januari goe gestart ; als (bena) eerste aan de lift ; guess what ; alles was open gegaan ; tot helemaal over en achter den berg, yihaa ; wel een half uur ballenrukkerslift allla la bresse ; mor een prachtig zicht (uitgezonderd die vieze lawines ; zelden gezien ; lawines die het gras en rotsen terug blootlegden :-{ ) Veel vers ; op de piste was het zelfs scoren (4dummies????) Enkele leuke hellingen ontdekt ; af en toe aangevallen door haaien ; m'n arme Notch ; het weer wat afgewacht ; de situatie wa bekeken en dan me toch aan de achterwaartse (lees ; achter de top door ; daar waar niets meer is buiten pow) afdaling gewaagd ; jouw woorden in gedachten int begin meer naar boven gekeken dan naar beneden ; hellingsgraad (slechts) 40 denk ; stufe 4 ; ni alteveel bijeengewaaid; ... veel denken ; mor in deze tijden weetjet allemal ni meer ; al die verhalen ... (hier beklaag ik me wel van alleen te zijn ; hoe doe ij dat?) gaan met de banaan ; waanzinnige afdaling en eindelijk eens een lekker lange (da's lang geleden ; volledig verzuurde benen ; sm-zalig 😃; om an een boskotteke uit te komen met nen oude zwitser diedadaar raclette afkrapt voor 5CHF ; ilse kwam boven ; terug dan maar ; ook vanboven hadde ze raclette EN warme witte wijn ; fotoshoot me ilse (altij lache want dan vallik altij) .... veel puntjes..... natuurlijk die wonderlijke afdaling nog eens ; en nu straight ...... waaaaaaaaaaaaaaaaaa ... ge kent da wel : een voldoening-afdaling 😃 😃 😃 wederom raclette ; en dan doort dorp naar beneden ; ouwe tijden kwamen terug ; weg afduiken en langs kapel; door tuin; muurkes afspringen ; plank uit ; café binnen ...
    Volgende dag zou het goei weer worden maar alles dicht ; maar de volhouder wint want boven mysterieus licht met dus af en toe open zicht ; af en toe want de fotoshoot was weer grappig ; zalige mislukking weer ; maar daarna ging ik het (weer) beter doen ; jawadde : TOMAHAWK (gelukkig maar 3 rondjes 😃 vettig ; ijskoud ; maar da zulde wel aan de foto's zien 😃 😃 ; afgesloten met die Zuperafdaling ; wou wel nog iets anders proberen ; zou zupervet zijn ; stafkaartjes bekeken ; maar alleen is toch steeds te tricky heb ik weer ondervonden ; of jij niet???
    -20 zoiets : naar Solange La Frange in Vevey gebold ; party en eindelijk (na een week) uitslapen ;twas 2 uur, oef ; enkele uren late wast weeral donker en mochten we door stormend duitsland naar besneeuwd belgie rijden ; te gek ; maar geen bergen , én geen raclette !!!
    grtz ;
    maandag met de kindjes van de klas naar zinal ;
    tja tonderwijs... 😃
    Wo om 22:48 ·

Koen Van der Veken en er lag elke dag vers ...
    Do om 19:39 ·

http://www.flickr.com/photos/koen_djfistel/page1/

sbs roelz
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 januari 2010 · 02:18
    ;D
    sbs roelz
  • poling
    Beginner
    poling op 10 januari 2010 · 14:16
    coole fotos. verhaal nog niet helemaal kunnen begrijpen  ??? , iets meer tijd voor nemen gaat.

maarre heb je ook nie een groter board nodig? lijkt me dat je af en toe float te kort komt, niet??
  • Steven
    Tourist
    Steven op 10 januari 2010 · 14:40

coole fotos. verhaal nog niet helemaal kunnen begrijpen  ??? ,

😋 Daar staat Koen_jfistel om bekend, vorig jaar heeft ie nog de prijs voor onbegrijpelijkste member gekregen. De truc is om het hardop te lezen met Belgisch accent en met een tripeltje bij de hand. De stoke druipt er dan vanaf!

Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Dio
    Advanced
    Dio op 10 januari 2010 · 16:52
    Lekker tripje DJ, de fun spat van mijn scherm af.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Katrien
    Tourist
    Katrien op 10 januari 2010 · 17:11

[quote author=poling link=topic=986.msg14621#msg14621 date=1263129362]

😋 Daar staat Koen_jfistel om bekend, vorig jaar heeft ie nog de prijs voor onbegrijpelijkste member gekregen. De truc is om het hardop te lezen met Belgisch accent en met een tripeltje bij de hand. De stoke druipt er dan vanaf!

[/quote]

Bwa... 😀 ik ben een Belg en ik moest het toch ook een paar x lezen voordat ik het begreep. 😉 Maar het zag er wel een zalig tripje uit!!!
  • poling
    Beginner
    poling op 10 januari 2010 · 20:38

[quote author=poling link=topic=986.msg14621#msg14621 date=1263129362]

[/quote]

ik weet het, verhaal van vorig jaar is een klassieker. pure kult. daarom zeg ik, moet er een keer de tijd voor nemen  ;D

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro