Nieuwe gear? Show het hier!

• ieism
    Tourist
    ieism op 12 januari 2018 路 15:26
    Geen stoel! 馃槂

Iets dat al heeeeeel lang op mn verlanglijstje stond en waar nu op ietwat bijzondere wijze invulling aan gegeven wordt.
    Plaatjes na levering! Ik hoop in de loop van volgende week. 馃槂Willem2k op 12 jan 2018 14:33

Ski's? Dat wilde je al jaren toch?
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 januari 2018 路 16:11
    Geen stoel! 馃槂

Iets dat al heeeeeel lang op mn verlanglijstje stond en waar nu op ietwat bijzondere wijze invulling aan gegeven wordt.
    Plaatjes na levering! Ik hoop in de loop van volgende week. 馃槂Willem2k op 12 jan 2018 14:33

Ski's? Dat wilde je al jaren toch? ieism op 12 jan 2018 15:26

Precies! Maar dan wel 茅chte ski's! Zonder sidecut, rocker en dat soort nieuwerwetse fratsen!
    Lekker klassiek... En bij voorkeur Frans!

bericht aangepast door Willem2k op 12 jan 2018 16:12 (4% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 12 januari 2018 路 16:24
    Is je deur wel hoog genoeg? Qua lengte dan.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 januari 2018 路 16:56
    Hmm... iets dat je al jaaaren wil hebben.. bijzonder....frans... zonder rocker en sidecut... Dat moet 贸f een of andere fossiel zijn 贸f custom. Ik doe een wilde gok; Rabbit on the roof? Dat tikt alle boxjes 馃榾 (Plus mijn eigen reserve box: Een droom om ooit uit te laten komen)
    bericht aangepast door Tim3 op 12 jan 2018 17:18 (9% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 januari 2018 路 18:36
    Oh, zoo letterlijk moet je het niet nemen @Tim3, dat was meer doelend op de 80s ski鈥檚 van die dude in de foto鈥檚 馃檪
  • Mars
    Tourist
    Mars op 14 januari 2018 路 15:31

Helaas, iemand was mij net voor. Dus dit keer geen nieuwe gear.

bericht aangepast door Mars op 14 jan 2018 15:37 (31% bewerkt)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 januari 2018 路 18:23
    Dus, daar was vandaag dan eindelijk de postbode... En waar was ik nou al die tijd naar op zoek? Zo鈥檔 sexy Franse Dupraz natuurlijk!

Ik weet niet of ze prijsafspraken maken met de verkopers ofzo, maar op een of andere manier lijken die dingen nooit ergens in de uitverkoop te zijn. Ik hoefde dus niet heel lang te twijfelen toen ik vorige dit overjarige modelletje dus aantrof voor een bijzonder schappelijke prijs.

Maar wat was er nou zo bijzonder? Nou, minder dan een uur na mijn bestelling kreeg ik een mailtje van de verkoper. Dus ik denk meteen: kak, nu komt de 鈥渟orry foutje鈥, 鈥渘iet meer leverbaar鈥 of iets van die strekking.

Maar nee! De boodschap was vrij vertaald: Hoi, dat snowboard dat je net gekocht hebt, daar hebben we nog een 2e van liggen met een andere topsheet... Wil je die er bij kopen? Special price for you! 馃槃

Dus nadat het 2e board in ongeveer 5 minuten een huis had gevonden in de quiver van ome @ieism stonden er vandaag niet 茅茅n maar twee van deze Franse schoonheden in mn woonkamer!

Nu aftellen tot het moment dat ze de sneeuw in mogen!
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 17 januari 2018 路 19:03
    Looking good!!
    winter is definitely coming!
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 17 januari 2018 路 19:30
    Vette planken hoor!
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 18 januari 2018 路 00:18
    Nice!!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 18 januari 2018 路 08:26
    Haha, lekker hoor.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 18 januari 2018 路 08:49
    Gaaf! En "an offer you couldn't refuse!" Veel plezier ermee
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 21 januari 2018 路 10:23

Gister nieuwe snowboard boots gekocht, Salomon Malamute en 2 paar compressie sokken, ik ben er weer klaar voor! Thanks Frank van Cellblock Utrecht voor de goede service!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 20 februari 2018 路 19:03
    Na wat wikken en wegen, puzzelen, passen en meten, nu mijn tour setup aangepast en opgeleukt! Resultaat; 茅茅n veertje voor 90% van het tourwerk en 茅茅n baksteen voor het touren tijdens poederdagen (en 眉berhaupt poederdagen). Gewichtsverschil: Atomic Bent Chetler + Duke = 7,4kg versus Salomon MTN explore 95 + Salomon MTN = 3,8kg.

bericht aangepast door Tim3 op 20 feb 2018 19:05 (1% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Flant
    Beginner
    Flant op 5 juni 2018 路 16:05
    Ik heb het nog niet gekocht..... Maar hoe mooi hergebruik馃槃.

• jago
    Advanced
    jago op 9 augustus 2018 路 15:06
    Tijd voor nieuwe kleren. Vertical windy jas en broek. Materiaal voelt fantastisch. Iemand ervaring met Mp+ membraan?

• jago
    Advanced
    jago op 1 oktober 2018 路 22:26

Om het maar gelijk compleet te maken een insulated hybris jas erbij. Deze is goed warm maar wel ademend.

Hier besteld (nee ik heb geen aandelen )https://www.trekkinn.com/outdoor-wandelen/vertical-doudoune-hybrid/136...
  • Bobdeboarder
    Beginner
    Bobdeboarder op 12 oktober 2018 路 08:08
    Omdat mijn Spring Break Catamaran zich toch enigszins alleen voelde heb ik gezorgd dat er gezins uitbreiding onderweg is.
    Laat de poeder maar komen 馃槂

www.boerteun.com

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro