off piste cursussen

• Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 15 januari 2010 · 13:04
    Hoi,
    Ik ben op zoek naar een leuke off piste cursus.
    Ik heb al wat zaken gevonden, maar ik wie weet hebben jullie ook nog ideeeen?

Ik heb reeds gevonden
    - www.buckelpiste.com
    - Skimadness
    - Peak Perf. Freeride trips..

Hebben jullie nog meer ideeen? Aanbieders waar ik eens zou kunnen kijken.
    wake me up when november ends
  • brt
    Advanced
    brt op 15 januari 2010 · 13:09
    Sander Kan in Nendaz? Zit bij Montagne Magique en Xtreme Verbier. Beide bedrijven bieden clinics aan.
  • Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 15 januari 2010 · 13:26
    Dank je, daar had ik inderdaad even niet aan gedacht.

Overigens mogen het ook buitenlandse aanbieders zijn natuurlijk
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 15 januari 2010 · 14:12
    Heb zelf een cursus geboekt in Chamonix bij berggids Michiel Engelsman (http://www.mountainguide.nl)
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 15 januari 2010 · 14:28

Heb zelf een cursus geboekt in Chamonix bij berggids Michiel Engelsman (http://www.mountainguide.nl)

heb je dat alleen geboekt of met vrienden?
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 15 januari 2010 · 16:14

[quote author=ghovens link=topic=1035.msg15277#msg15277 date=1263561143]

heb je dat alleen geboekt of met vrienden?
    [/quote]

Alleen, maar er is al wat contact via de mail met de cursusgenoten om samen af te reizen en in-te-skieën e.d. Gaat zeker gezellig worden 😃
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • coen
    Advanced
    coen op 15 januari 2010 · 17:01
    Ik weet niet of je nog studeert, maar ik ga eind februari met de NSAC naar Disentis op cursus.
    Earn your turns...
  • Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 19 januari 2010 · 13:04

Ik weet niet of je nog studeert, maar ik ga eind februari met de NSAC naar Disentis op cursus.

Helaas studeer ik niet...
    Ik ben eigenlijk op zoek naar iets met een beetje uitdaging. Ik kan redelijk skien, ook off piste, maar alleen skieen is ook niet alles. Dus daarom zoek ik een cursus of reis ofzo...
    Bij voorkeur in de eerste of tweede week van feb.

Niemand goede ideeeen??
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 19 januari 2010 · 13:17
    Kijk eens bij Edward Bekker, berggids in omgeving Chamonix, heeft veel verschillende reizen en cursussen.  (www.edwardbekker.com). ook de andere nederlandse gidsen hebben dit soort dingen (oa Martijn Schell)
  • Kingfisher
    Beginner
    Kingfisher op 19 januari 2010 · 16:10
    OP snowsafety.nl staan ook wel een paar interessante linkjes
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 19 januari 2010 · 16:43 On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • MarcoB
    Tourist
    MarcoB op 25 januari 2010 · 14:39
    MartijnSchell.nl

Ben net terug van week off-piste cursus met wat touren op mijn Fischer Watea 101 met freeride+.
    Was geweldig, veel sneeuw en zon, goed eten en veel geleerd en ook nog veel verder te leren.
    Veel kleine gebiedjes, buiten Serre Chevalier en Risoul, met zeer veel mogelijkheden, goedkoop en rust.
    Zijn hier wel meerdere die met hem skieden/skieen. Volgens mij heeft ie nog een plekje in februari?

Mvg Marco
    MBN; Freemind
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 25 januari 2010 · 16:20
    Ik ben vorige week met Michiel van ski-madness op pad geweest. ( www.ski-madness.nl )
    Heb er echt heel veel aan gehad. Veel kleine handige techniek tips gehad en in Anton zelfs na een paar dagen zonder sneeuw toch nog kniediep onverspoord gereden door zijn zoektocht. Een uitgebreidere review komt later. Ben er zeer over te spreken volgende keer wanneer de situatie zich voordoet ga ik m weer vragen of ik met hem mee kan.
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro