Complete freeride+tourset - Stöckli Alinghi178+Naxo+G3Vellen - UPDATED

• Skieb
    Advanced
    Skieb op 21 januari 2010 · 18:19
    Complete set voor ALLMOUNTAIN FREERIDING EN TOURSKIËN. Hele lekkere allmountain freeride Ski, betrouwbare Tourbinding, Vellen en Harscheisen. Gaan met pijn in het hart weg, door verhuizing naar buitenland. De Stöckli STORMRIDER Alinghi's zijn in december 2009 aangeschaft en slechts 7 dagen geskiet. Deze limited edition ski is speciaal ontwikkeld met Dominique Perret en is een van die offpiste skis die het ook op de piste erg goed doet, omdat het model van een raceski uit is ontwikkeld. Opvolger van de befaamde Scott Schmidt ski. Zie ook de Stöckli website of Google Stöckli Stormrider Alinghi Ernesto. Lengte 178. Sidecut voor deze lengte is 122/89/112. Gemonteerd en al met NAXO NX21 tourbindingen (maat Medium) op lengte 325 - met steighulp en virtual rotation system. Splinternieuwe NAXO harscheisen en op maat gesneden G3 (genuine guide gear) Expedition vellen op de koop toe.
    Locatie: Apeldoorn, Prijs: 650 Euro voor de community, maar bieden (of op onderdelen) mag ook. Email rfrieling@tue.nl voor meer informatie. Zie ook http://link.marktplaats.nl/314367218

NU 650 EURO voor de community!
  • robbie
    Expert
    robbie op 21 januari 2010 · 23:03
    waarom zou je willen touren op deze skis? Probeer daar maar eens mee omhoog te lopen... Weegt ongeveeer drie ton, per ski.
    Maar het skiet wel echt lekker, hele dikke vette ski's! (als je er de benen voor hebt, maar ik neem aan dat dat dus het geval is, zie boven).

Vraag me toch af wat dat "700 euro voor de community" betekent? Of is Marktplaats ook "de community"?
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 21 januari 2010 · 23:21
    Ik tour met een DP Pro. Ok, weegt wat meer dan een echte toerski maar 't is toch allemaal om de down te doen hier??? Boven kom je toch. En IMHO heb je er minder benen voor nodig dan veel mensen denken. Ragt echt overal over/door. Zonde dat ze die eruit gehaald hebben voor de VXL en de Pro+.
  • robbie
    Expert
    robbie op 22 januari 2010 · 00:16
    OK, mijn Bros met Dukes zijn net zo zwaar en daar tour ik ook op, maar dan heb je wel 112mm ondervoet en 186cm lang. Maar idd, soms heb je juist liever "smal" en stijf dan float.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro