Verleng nu je PROrider abonnement!

• steezz1977
    Beginner
    steezz1977 op 21 februari 2010 路 17:17
    IK kan blijkbaar mijn bestelling niet betalen via ideal vanuit ING belgie. Kan ik men bestelling nog betalen via een gewone overschrijving via rekeningnummer?
    Don't destroy were you came to enjoy
  • pieter
    Advanced
    pieter op 23 februari 2010 路 08:21
    Hey Bart, ik probeer mijn proridership te verlengen. Als ik op de shoppagina kom, ben ik alleen niet meer ingelogd. Opnieuw inloggen heeft geen effect.馃槷
    powder piet
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 februari 2010 路 10:07

Hey Bart, ik probeer mijn proridership te verlengen. Als ik op de shoppagina kom, ben ik alleen niet meer ingelogd. Opnieuw inloggen heeft geen effect.馃槷

Hi Pieter, je moet dan even je cookies weggooien en opnieuw inloggen. Om de een of andere reden gaat dat soms fout. Er wordt gekeken naar een structurele oplossing om dat eruit te krijgen.
    You ski? wePowder!
  • JeWeDe
    Advanced
    JeWeDe op 25 februari 2010 路 09:12
    Hoi Hoi,

Ik kreeg een email met het verzoek te verlengen. Daarin staat dat je moet verlengen als je de gids voor mei 2009 gekocht hebt. Ik heb mijn gids volgens mij aan het eind van de zomer besteld. Ik ben nu wel gereset.
    Kan iemand ff checken hoe dat zit? Blijf graag prorider
    Laters JW
  • pieter
    Advanced
    pieter op 25 februari 2010 路 10:18

Hi Pieter, je moet dan even je cookies weggooien en opnieuw inloggen. Om de een of andere reden gaat dat soms fout. Er wordt gekeken naar een structurele oplossing om dat eruit te krijgen.

Hi Bart, thanx. Het is gelukt!
    powder piet
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 25 februari 2010 路 10:34

Hoi Hoi,

Ik kreeg een email met het verzoek te verlengen. Daarin staat dat je moet verlengen als je de gids voor mei 2009 gekocht hebt. Ik heb mijn gids volgens mij aan het eind van de zomer besteld. Ik ben nu wel gereset.
    Kan iemand ff checken hoe dat zit? Blijf graag prorider
    Laters JW

heb je ff gepm-ed.
    You ski? wePowder!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 31 maart 2010 路 17:11
    Ik was op zoek naar een wintersport medium waar het bruist van de activiteit en dat heb ik hier gevonden. Binnenkort ga ik ook mijn PROrider abonnement verzilveren.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 3 april 2010 路 10:09
    @morris .
    mag ik aannemen nadat ik dat laatste rondje bier voor je hebt betaald ik nu ook weer recht
    krijg op mijn PRO-schap??? 8)

kan ik ook wat lijntje van der OT toevoegen.

still stoked 馃構
  • elchico
    Tourist
    elchico op 30 augustus 2010 路 16:21

@morris .
    mag ik aannemen nadat ik dat laatste rondje bier voor je hebt betaald ik nu ook weer recht
    krijg op mijn PRO-schap??? 8)

kan ik ook wat lijntje van der OT toevoegen.

still stoked 馃構

ben je er nog ??? ???

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro