Problemen opsturing Wepowdergids

• thomas16
    Tourist
    thomas16 op 11 februari 2010 · 23:27
    Zijn er nog mensen die problemen hebben met Wepowder?
    Heb op 01/12/2009 het bedrag gestort voor de Wepowdergids en een bevestiging gekregen.
    Sindsdien heb ik nog niets ontvangen.
    We zijn nu meer dan 2 maanden verder, blijkt dat Wepowder van de aardbol verdwenen is.
    Heb al ettelijke mails verstuurd, krijg maar geen reactie!
    Zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 februari 2010 · 09:29
    Beste Thomas,

We hebben daarnet via de mail contact gehad. We hebben tot op heden al 2 maal een gids naar je verzonden. Vandaag sturen we een 3e, aangetekend richting Belgie. Als die niet bij je arriveert breekt m'n klomp. Overigens vind ik in de wePowder mailbox enkel een mail van je aan van 10 januari. We hebben daarop direct een gids naar je verstuurd.

Het was beter geweest als we je begin januari naast het verzenden van de gids ook direct een mail hadden gestuurd dat de gids onderweg is. Nu taste je in het duister. Excuses daarvoor. Inmiddels hebben we contact gehad en naar ik meen is alles nu duidelijk. Toch?

Overigens tasten wij nog steeds in het duister hoe het mogelijk is dat er tussen verzending in Nederland en arriveren in Belgie statistisch gezien er vaker wat mis gaat dan bij andere verzendingen. Is de Belgische post minder betrouwbaar? Is de aansluiting Nederland-Belgie slecht?

Mocht iemand suggesties hebben voor een andere verzendingspartner richting Belgie, dan horen we dat graag. Het betreft kleine niet frequente zendingen.
    May the powder be with you.
  • thomas16
    Tourist
    thomas16 op 12 februari 2010 · 15:40
    Inderdaad, een extra mailtje was niet overbodig.
    Excuses zeker aanvaard, ben blij dat er een reactie komt.

Alvast bedankt voor de afhandeling en het bloed, zweet en tranen voor de verscheping naar België.

Grts
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 12 februari 2010 · 19:15
    Een hard pakje vol met witte poeder.....

Ik zou als postbeambte er ook een mee naar huis nemen ;D

@Thomas,  als je postbesteller de laatste maanden met een ongelofelijke grijns post loopt te bezorgen dan heb je de dader.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro