het FuckTom(tom)-topic

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 16 december 2010 路 13:57
    hoe best  naar Ulm rijden en Stuttgart vermijden ?
    sbs roelz
  • coen
    Advanced
    coen op 16 december 2010 路 14:01

hoe best  naar Ulm rijden en Stuttgart vermijden ?

Doorrijden tot W脙录rzburg en dan afzakken naar het zuiden over de A7. Iets verder qua kilometers, maar vaak super rustig en lekker door te rijden...
    Earn your turns...
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 16 december 2010 路 14:01
    @koen: A61 tot hockenheim, dan A6 richting oosten Heilbronn(nurnberg (??) en dan rechtsaf de A7 naar Ulm-Kempten.
    goede reis!!!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 december 2010 路 14:04
    Dat ga ik zondagavond ook maar doen (de route van Coen) met eindbestemming Tschagguns, Montafon. Zal sowieso niet zo druk zijn dan.
  • bergenzee
    Beginner
    bergenzee op 16 december 2010 路 14:10
    Morgenmiddag rij ik vanaf 12 uur hopelijk niet de file in maar via Kassel - Wurzburg- Ulm naar Montafon.
    H脙漏 Emmer, ik ga naar Gargellen, ga vast ook nog wel ski脙芦n in Silvretta Nova. Kom ik je daar misschien nog wel tegen....
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 december 2010 路 14:29
    Ik hoop drie dagen op de latten te mogen staan. Golm, Gargellen en Silvretta Nova. Theoretisch is het mogelijk elkaar toevallig tegen te komen, maar niet waarschijnlijk.
    In Gargellen wil ik proberen met m'n skileraar van Skipiste Nieuwegein af te spreken om wat poeder te zoeken.

Veel plezier in ieder geval.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 19 december 2010 路 17:17

Ben dan uiteidelijk antwerpen-brussel-luxemburg-straatsburg-basel-luzern-chur-sankt-moritz gereden ;
    de duitse variant iets te veel wegwerkzaamheden waardoor je ook niet kunt doorknallen...
    p脙漏age valt ook wel mee ; rond straatsburg gaat het voortaan vlot ; enkel Basel zat vast (spitsuur) ; en opgelet in Luzern TomTom niet volgen ; die heeft die nieuwe tunnel nog niet door...
    Al bij al de betere route vanuit a'pen denk...

Je bedoelt denk ik Zurich ipv Luzern?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • WvD
    Beginner
    WvD op 20 december 2010 路 11:30

Variant door Frankrijk bevalt mij ook altijd goed.
    Sla de laatste jaren Luxemburg over en rijd maastricht verviers-saarbrucken. Daar even door de stad en kom je op de autoroute naar Strasbourg.

Idd! P脙漏age is 芒鈥毬17 (enkele reis) volgens mij. Nooit file, altijd steady 130 (e.h.) doorrijden.
    1 tip: op dezelfde terugreis, tank bij in Saarbr脙录cken, want op het laatste stuk snelweg in Duitsland zijn er geen tankstations (tenzij je een speciaal Duits betaal pasje hebt, meen EC, dan kun je 's nachts nog wel in een klein dorpje tanken) en in Belgi脙芦 tot Li脙篓ge al helemaal niet!

Wat betreft TomTom; Heb er standaard een bij me op m'n iPhone. Van te voren check ik de kaart even, en dan gewoon netjes de borden volgen op de snelweg, TomTom dus eigenlijk niet nodig, behalve voor de ETA. Pas handig wordt het als je dicht bij de bestemming aankomt, dan ben ik altijd dankbaar dat ik hm bij me heb/aan heb staan. Ideaal dus als aanvulling bij het navigeren, en nog idealer dat je het altijd op zak kunt hebben!
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 20 december 2010 路 15:49
    @Wvd: In Sankt Vith kun je met kaart 24 uur tanken (heb ik al diverse malen moeten doen). :-\
    Is die peage toch nog zoveel?? Dacht iets van 8 euro (of bedoel je v.v.)
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 1 februari 2011 路 09:51

Variant door Frankrijk bevalt mij ook altijd goed.
    Sla de laatste jaren Luxemburg over en rijd maastricht verviers-saarbrucken. Daar even door de stad en kom je op de autoroute naar Strasbourg.

Is door Saarbrucken een beetje te doen?
    WeRookie
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 1 februari 2011 路 12:38
    Ik vind van wel ;D
    Redelijk doorgaande weg, brug over en dan de bordjes volgen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro