Line Sick Day vs Line Supernatural lite vs K2 Shreditor

• Thys
    Tourist
    Thys op 19 oktober 2015 · 21:28
    Beste forum gebruikers,

Ik ben op zoek naar een nieuw paar ski's en heb al heel veel uitgezocht. Helaas kom ik niet verder. Ik heb 3 ski's op het oog dat zijn de Line Sick Day 95, Line Supernatural 92 lite en de K2 Shreditor 95. Nou heb ik meerdere speciaalzaken dezelfde vraag gesteld. Welke ski past het beste bij mij. Helaas prijzen de shops veelal hun eigen voorraad ski's aan. Word er niet veel wijzer van. Ook vergelijkingen op internet zijn lastig te vinden.

Ik wil snel kunnen op een geprepareerde piste, Off piste kunnen skien, af en toe springen en wil een beetje leren switch rijden. Ik zag ook de Scott The Ski maar weet niet of een beetje achteruit rijden en draaien hiermee mogelijk is.

Hoor graag jullie mening.

Vriendelijke groet,

Thijs
  • Flant
    Beginner
    Flant op 22 oktober 2015 · 13:52
    Wat is je lente en gewicht? De Line supernaturel is naar ik meen de stevigste. Wat de prestaties op de piste ten goede komt. Voor echt off piste zijn de best smal. De Line 100 mm kan dan ook nog een optie zijn. En zo valt er met wat extra info nog veel meer over te zeggen....
  • MTV
    Beginner
    MTV op 22 oktober 2015 · 15:13
    En laat ik nou een Line Supernatural 100 in 186 met Tyrolia Adrenalin freeride tourbinding in superstaat voor je hebben... Als je interesse hebt, PM me even.
  • Olivierski
    Advanced
    Olivierski op 23 oktober 2015 · 09:41
    Hi Thijs,

als je wat info geeft over je lengte, gewicht en ski ervaring + wat voor skis je al geskied hebt. Hebben we een beter beeld om de juiste ski te adviseren.

let us know
    no friends on powderday's, only buddy's
  • Thys
    Tourist
    Thys op 25 oktober 2015 · 23:08
    Bedankt voor jullie reactie. Ik ben 175 lang en weeg 77kg. Ik heb nu ook de Salomon Rocker 2 100 op het oog. Lijkt mij een erg lekkere ski. Maar blijf nieuwsgierig naar jullie mening.

Vriendelijke groet,

Thijs

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro