Splitfest 2016 (Roddeltopic)

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 27 januari 2016 路 23:27
    Dankjewel @W00ter ! Dat scheelt 馃槈
    Heb hier na #inpakcrissis16 nog steeds geen tijd voor wafels gehad...
    Aan de andere kant worden ze wel extra vers als ik ze morgen bak.

En klinkt bekend @thomas , maar ik weet nog niet hoe ik dat morgen allemaal in 1 wafel moet krijgen 馃構
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • JeWeDe
    Advanced
    JeWeDe op 28 januari 2016 路 00:07
    Wegens tijdsgebrek, werp ik mij, geheel belangenloos en vrijwillig, op voor de jury van grenolabar contest.
    Tot Morgen!!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 28 januari 2016 路 09:26
    Wat gaat het weer doen? Moet ik nog een dikke jas meenemen?
    De rest is al ongeveer ingepakt ... Meer mensen die van *poing poing poing* gaan?
    Oh, spel kaarten, Beverbende en het Fokke & Sukke kwartet spel neem ik al mee. Hoeft niemand anders dat te doen 馃槂 w00ter op 27 jan 2016 22:01

Werd er niet gerept over een nachtelijke snowsurfer sessie? Daarvoor neem ik in ieder geval mijn donsjas wel mee!

En is er iemand die waxspullen meeneemt? Ik kan mijn hele handel wel inpakken maar het wordt wel zwaar en veel allemaal, en het is maar 5 dagen.

Aan de andere kant, met die warmte moeten we waarschijnlijk zo ongeveer na elke kickturn waxen...

PS: +1 voor de granolabar jury!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 28 januari 2016 路 12:01
    @Dutchess , ik heb hier onderop de hoop ergens een strijkijzer en een verstelbare kantenvijl liggen die je zo mag lenen. (Heb alleen niet zo veel wax meer dus als je wat hebt liggen kan het handig zijn dat wel mee te nemen...)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 januari 2016 路 12:25
    Zo. Ik heb alles ingepakt... Denk ik. 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 28 januari 2016 路 12:35
    @EmileHendrix Dank! Dan laat ik de mijne thuis. Ik neem de oranje reparatiezak wel mee, daar zitten naast schroefjes, moertjes en extra straps ook waxblokken en borstel in.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 28 januari 2016 路 12:38
    @thomas Chocola. Check. (Lindt)
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 28 januari 2016 路 15:04

Tsja, je ziet in de Alpen bij het vraagteken de laatste dagen nog wel eens uitschieters in de runs maar nog te onzeker of er iets gaat ontstaan aan storing...En misschien een 5 cm de dag voordat we aankomen 馃槂

Ps. Willekeurig punt in de Alpen 馃槈 ffKnallen op 20 jan 2016 23:22

Paar weken geleden poste ik deze, vandaag ziet die er zo uit 馃槂

Het is niet veel maar genoeg voor een mooie spr茅 voor de foto! 馃槈
  • os
    Tourist
    os op 28 januari 2016 路 15:59
    Waar haal jij die gecombineerde neerslag/temp plaat vandaan @ffKnallen?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 28 januari 2016 路 16:36
    Geen idee hoeveel kCal er in een kilo boter en een kilo suiker zit, maar de wafels zijn split-klaar 馃槂
    Van mij mag 't feest beginnen 馃構
  • thomas
    Tourist
    thomas op 28 januari 2016 路 16:43
    er staat ongeveer 10 kilo verrassing bij het ontbijt morgenochtend... voor in de lunchpakketjes of voor de stevige ontbijters... (toen ik 1 van de koks vanmorgen vertelde van een grenolabarwedstrijd kon ie het niet laten hahaha)
  • Mars
    Tourist
    Mars op 28 januari 2016 路 17:23
    Bij mij een grote domper op de feestvreugde. Mijn schoonmoeder is heel snel in haar laatste levensfase gekomen.
    Wij zijn bij haar aan het waken. Ik zal er vanavond helaas niet bij zijn.

Laat je daar niet door weerhouden. Plaats mooie posts, dan volg ik de avonturen van een afstandje.

Have fun, ride safe
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 januari 2016 路 19:13
    Bij mij een grote domper op de feestvreugde. Mijn schoonmoeder is heel snel in haar laatste levensfase gekomen.
    Wij zijn bij haar aan het waken. Ik zal er vanavond helaas niet bij zijn.

Laat je daar niet door weerhouden. Plaats mooie posts, dan volg ik de avonturen van een afstandje.

Have fun, ride safe
    Mars op 28 jan 2016 17:23

Poeh. Dan heb je inderdaad wel andere dingen aan je hoofd.
    Sterkte!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 28 januari 2016 路 20:25
    @Mars Oh damn, sterkte! Dat zijn zulke heftige tijden.. Ik hoop dat ze zacht en vredig gaat, als ze dan moet gaan.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 30 januari 2016 路 21:16
    @ieism, @Willem2k, @Dutchess, Dank voor de steun. Vrijdag heeft ze na een lange zware strijd rust gevonden. De posts kwamen toen mijn vrouw het moeilijk had en ze zijn erg op prijs gesteld. Dank!

Maar dit is het splitfest roddeltopic. Dus hier nu weer lichtere kost. Hoe is het in het warme zuiden?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 1 februari 2016 路 13:38

Het is warm en supergezellig.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 1 februari 2016 路 14:35

Het is warm en supergezellig. Dutchess op 1 feb 2016 13:38

Och arm kind, zon, sneeuw, blaren en blauwe nagels ;D. Enjoy the good life!

XX D.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 1 februari 2016 路 14:52
    @Dio je vermeldt heel diplomatiek die fles champagne niet...(die al leeg is)
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 februari 2016 路 15:33

Het is warm en supergezellig. Dutchess op 1 feb 2016 13:38

Och arm kind, zon, sneeuw, blaren en blauwe nagels ;D. Enjoy the good life!

XX D. Dio op 1 feb 2016 14:35

Altijd handig zo'n grote EHBO tas
    Toerisski
  • Dio
    Advanced
    Dio op 1 februari 2016 路 22:47
    @Dio je vermeldt heel diplomatiek die fles champagne niet...(die al leeg is) Dutchess op 1 feb 2016 14:52

Haha, ja, zag 'm net te laat. Vond het ook wel lekker allitereren, blaren, bubbels en blauwe nagels.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 februari 2016 路 10:36
    Het gerucht gaat dat er een NTN binding voor mij klaarligt bij telemarkshop. De deelnemers zijn dit jaar met de pet rond gegaan om dit geweldige cadeau voor mij te regelen, waarvoor ik nogmaals iedereen heel erg wil bedanken. Sowieso iedereen bedankt voor de geweldige sfeer, hier kan ik weer een jaar met plezier aan terugdenken.

Ik beloof dat ik dit seizoen nog heel hard aan mijn tele-techniek ga werken, en ik zie de tele-dudes en meisjes op de volgende maandagtraining want de locale freeride-dealer heeft ook een setje ski's voor me apart gezet. 馃槂

tnx Ivar
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 8 februari 2016 路 13:43
    Verdiend! Veel plezier er mee! Het was weer een te gekke editie.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 februari 2016 路 16:12
    Supercool en zeker heel erg verdiend!

Geruchten tijdens splitfest zijn per definitie waar. Hoe meer champagne, hoe waarder het gerucht. Houdbaarheidsdatum van het gerucht: tot het volgende splitfest!
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 8 februari 2016 路 18:33
    Dus we gaan naar Japan volgend jaar? 馃榾
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 februari 2016 路 17:31
    Die roddel hoor ik niet voor het eerst. Moet wat in zitten 馃榾
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 9 februari 2016 路 18:19
    Maar de locatie moet toch geheim blijven?? 馃榾
    Ik ga wel vast sparen...
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 februari 2016 路 22:37
    Locatie? Campers toch? De ronde van Hokkaido. Wie o wie krijgt de gele trui?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 februari 2016 路 22:40
    (Of de ronde aomori-hokkaido... Met Tokyo als toetje. Dat gaat veel champagne kosten!)
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 9 februari 2016 路 22:41
    Ik ga mee!!! Ik ga mee!!! Ik ga mee!!!
    Live to ride, ride to live
  • Mars
    Tourist
    Mars op 10 februari 2016 路 08:20
    Pffff鈥 2017 plannen?

-- Epique 2014, Blessure de dag er voor: niet door gegaan. (Wel top geregeld bij die mannen; bellen hoe het gaat, hulp mbt. verzekering, goedies nagestuurd, extra korting bij nieuwe deelname)
    -- Kerst 2014, Weet al niet meer waarom maar niet door gegaan.
    -- Zomer 2015, Schoonvader met verlamming in ziekenhuis en tante met hersenbloeding voor de deur: niet door gegaan.
    -- Kerst 2015, Geen sneeuw. Caravan in sneeuw verruilt voor kerstboom in de kamer.
    -- Splitfest 2016, Schoonmoeder overleden: Niet door gegaan.

Voorheen reed ik naar het zuiden en bepaalde onderweg waar het goed was. (principe van Morris; knallen als ze vallen) Dat ga ik weer doen. Ik plan even helemaal niets meer.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro