Te koop: Nieuwe Armada Hans jas, maat M

• Tappie
    Tourist
    Tappie op 3 november 2015 · 18:56
    Hoi allemaal,

Ik heb laatst deze Armada jas voor een goede prijs kunnen kopen, maar hij is helaas toch iets te krap voor mij, gezien ik er mee wil skien. Voor op straat is hij perfect, maar ik heb besloten dat ik hem wil verkopen en dan een maat groter terug koop!

Ik ben trouwens 1.78 en week 80kg.
    Ik heb hem gekocht voor 32 euro, en dit is ook wat ik ervoor terug wil krijgen! Als je in Den Haag of omgeving woont wil ik hem best gratis langs brengen.

Voor meer info:

http://www.blue-tomato.com/en-GB/product/Armada-Hans+Jacket-302105692-...

The perfect street piece for any cool kid out there!
    The Hans Jacket can be your favorite street piece this fall and turn into your favorite park piece this spring. With 600mm waterrepelent coating it will keep you both dry and stylish. But that's not enough. Armada got together with Metallica - yes, the biggest metal band in the world. Sounds confusing? It actually isn't. Because even musicians love skiing and when they wanted to make skis, they came to Armada. Good choice! The Hans Jacket is one piece of the Armada x Metallica collaboation and features a small front print and a large custom back print.

Features

Snap Front
    Adjustable Cuffs
    Hand warmer pocket with zippers
    Upper: water repellent nylon with DWR finish
    Roughened interior
    Moderate tailored
  • rubenschoonhoven
    rubenschoonhoven op 10 december 2015 · 10:37
    Hey,

Ziet er goed uit heb je hem nog of heb je hem ondertussen al verkocht. Ik ben 1.75 en wil hem beetje oversized. Is dat dan ook het geval?

Ik woon in delft dus dat is redelijk dichtbij

Mvg
    Ruben

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro