Freeride films: Waar te zien ?

• RichardvR
    Beginner
    RichardvR op 9 november 2015 · 11:09
    Door een ongelukje met zaalvoetballen ben ik voorlopig even aan de bank gekluisterd en ik verveel me dus te pletter. Om de tijd een beetje te doden zou ik graag een paar skifilms willen zien, maar ik heb op internet nog niet veel kunnen vinden. Ja, wel veel trailers maar geen full movies. Ik zou bijv. graag Enabled met Bibian Mentel willen zien. Iemand tips waar je dit soort films kunt vinden ??? (het hoeft overigens niet gratis te zijn)
    Ski good or eat wood
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 9 november 2015 · 11:11
    Op ITunes staan er heel veel.
  • Wouts
    Advanced
    Wouts op 9 november 2015 · 11:16
    Op Vimeo On Demand staan er behoorlijk wat, het grote voordeel t.o.v. iTunes is dat je de films kan downloaden en niet per se iTunes hoeft te bekijken. Hierdoor kan je ze ook delen met vrienden via WeTransfer.
    Check vimeo.com/orchardmovies/videos even. Daarnaast staan er op Netflix ook een aantal.
  • T_omm80
    Tourist
    T_omm80 op 9 november 2015 · 11:59
    Toevallig gisteren voor zitten zoeken!
    http://freeskimovies.blogspot.nl/p/full-movies.html?m=1...
    5 pagina's vol full-movies.
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 9 november 2015 · 12:25
    Deeper, further en higher staan alle drie op Netflx
  • RichardvR
    Beginner
    RichardvR op 10 november 2015 · 11:40
    Bedankt voor de tips, ik kan weer even vooruit.
    Helaas Enabled nog niet gevonden.
    Ik vraag me wel af wat het verdienmodel is van dit soort films. Ik bedoel, met een incidentele vertoning op een filmfestival kun je toch nooit de productiekosten terug verdienen ?
    Ski good or eat wood
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 10 november 2015 · 12:42
    Een groot deel wordt volgens mij gefinancierd door de merken die in de intro/outro staan.

Je kunt veel van de nieuwe ski films op iTunes vinden.
    Als je de beste kwaliteit wilt kun je het beste voor de 720p gaan, want 1080p is behoorlijk bagger op iTunes.
    Rex Monte - Amor Nix

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro