Aangeboden: Slaapplek voor max 3p in Les 4 vallees, Zwitserland

• DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 13 november 2015 路 14:25
    Wepowder vrienden! Vanaf December zit ik voor het aankomende winterseizoen 5 maanden in Veysonnaz, een dorpje naast Nendaz in Freeride walhalla Les 4 Vall茅es! Ik woon daar in een studio met balkon en uitzicht op de bergen en heb 3 slaapplekken over, dat wil zeggen 1 tweepersoons slaapbank in de woonkamer en 1 stapelbed. Vanaf 20pp per dag heb je bij mij een slaapplek en volledig gebruik van de studio (uiteraard gedeeld met mij). Ik ben netjes en een ware freeride freak dus ook voor tips over de beste poeder runs, gekke couloirs en dikke lijnen in het gebied kun je (gratis) bij mij terecht! Laat even weten wanneer je wilt komen, voor hoelang en met hoeveel en dan maak ik een leuk prijsje! Zo kan ik mijn kosten een beetje drukken en zitten jullie voor cheap in een tof gebied! Cheerio!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 november 2015 路 14:42
    Dat klinkt niet verkeerd! Mogelijk tot later in het seizoen. 馃槂
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 13 november 2015 路 14:43
    Yes! Altijd welkom, laat maar weten!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 13 november 2015 路 17:50
    Hmmmmm interesting... Wie weet tot later.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 13 november 2015 路 19:42
    LIKE!!!!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 13 november 2015 路 20:50
    @rollie Kunnen ook een keertje naar L4V! 馃槂
  • Ors
    Advanced
    Ors op 13 november 2015 路 23:31
    Ik help je meer dan graag om de kosten te drukken in ruil voor poeder en inside secrets B-)

Hopelijk tot later!
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 13 november 2015 路 23:59
    Nice +1
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 14 november 2015 路 01:08
    Laat maar weten wanneer! 馃槂
  • kanski
    Elite
    kanski op 14 november 2015 路 23:05
    Ga je voor een skischool werken in Veysonnaz @DaandeJ of ga je gewoon een seizoen bummen?
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 15 november 2015 路 15:38
    Hi @kanski,

Ik ga lesgeven en werken als skiman! Dus als je in de buurt zit, samen rijden een keer lijkt me tof!
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 20 november 2015 路 12:43
    Schroom niet! Binnekort plaats ik een advertentie op Airbnb voor mijn appartement in Veysonnaz, juist vanwege het kindred spirits idee heb ik de wepowderaars het aanbod eerst gedaan, dus als er nog mensen zijn die hier wel wat in zien, laat het me dan zsm even weten!
  • kanski
    Elite
    kanski op 22 november 2015 路 17:19
    Mt. Gond, Siviez, Nendaz. Finale hang van de Nendaz freeride **** Qualifier.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 november 2015 路 17:40
    Schroom niet! Binnekort plaats ik een advertentie op Airbnb voor mijn appartement in Veysonnaz, juist vanwege het kindred spirits idee heb ik de wepowderaars het aanbod eerst gedaan, dus als er nog mensen zijn die hier wel wat in zien, laat het me dan zsm even weten! DaandeJ op 20 nov 2015 12:43
    @DaandeJ Het is me niet helemaal duidelijk wat je van me (ons) wilt weten.
  • DaandeJ
    Advanced
    DaandeJ op 23 november 2015 路 10:29
    @Aryen Ik heb liever mensen met dezelfde passie in mijn appartement dan de random vakantieganger die ik via airbnb in mijn appartement krijg, vandaar dat ik aangeef dat jullie bij mij al wat zouden kunnen reserveren voor een bepaalde periode, vaak gaat airbnb hard en zit ik dan snel vol.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro