Favoriete kleine gebieden delen?

• skiester
    Advanced
    skiester op 22 november 2010 路 23:44
    en nog eentje die ik zeker uit ga proberen: Elm (glarnerland)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 23 november 2010 路 00:48
    elm is prima voor een dagje! 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 23 november 2010 路 07:45

@ Flumserberg: daar is het vaak obsceen druk. Maar als je er met slecht weer, door de weeks, buiten het seizoen bent dan is het prima!
    Daar ben ik deze winter nog een weekje 馃槂
    eens wat leuke routes uitzoeken
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 november 2010 路 12:26

[quote author=skiester link=topic=1589.msg21760#msg21760 date=1283804795]
    @ Flumserberg: daar is het vaak obsceen druk. Maar als je er met slecht weer, door de weeks, buiten het seizoen bent dan is het prima!
    Daar ben ik deze winter nog een weekje 馃槂
    eens wat leuke routes uitzoeken
    [/quote]

Elm en Pizol liggen daar vlakbij, dus als je met mooi weer in het weekend in Flumserberg bent, heeft het wellicht zin om dat ook een dagje te proberen om de drukte een beetje te ontlopen.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 23 november 2010 路 13:40
    zal het onthouden 馃槂
  • fastsiegie
    Beginner
    fastsiegie op 23 november 2010 路 14:55

Even het boek niet bij de hand, dus geen idee of het er in staat (ik hoop van wel), maar ik kom iets moois tegen.
    Arolla, een dorp dat ik in de zomer goed ken, heeft ook enkele sleepliften. Vooral interessant is dan weer de prijs van een dagticket: 17chf per dag, vanaf 5 februari zelfs maar 8,5chf
    Ook hier sprake van financi脙芦le problemen net als in La Forclaz dat iets voor Arolla ligt..

Staat niet in het boek. Je kan er trouwens ook heli-ski脙芦n. Ik denk dat de financiele problemen wel meevallen. Iemand meer info?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 23 november 2010 路 20:06

Even het boek niet bij de hand, dus geen idee of het er in staat (ik hoop van wel), maar ik kom iets moois tegen.
    Arolla, een dorp dat ik in de zomer goed ken, heeft ook enkele sleepliften. Vooral interessant is dan weer de prijs van een dagticket: 17chf per dag, vanaf 5 februari zelfs maar 8,5chf
    Ook hier sprake van financi脙芦le problemen net als in La Forclaz dat iets voor Arolla ligt...

http://www.wepowder.nl/forum/index.php?topic=986.msg14649#top...
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro