Ski helm met vizier. Ervaringen?

• dirksy
    Advanced
    dirksy op 29 november 2015 路 14:54
    Ik zie de laatste tijd steeds meer helmen met vast vizier ipv losse goggle. Iemand hier ervaringen mee? Verkopers zijn er lyrisch over maar laat ik die nou juist niet vertrouwen. 馃槂
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 29 november 2015 路 15:05
    Leuk als je F16 vlieger bent maar als ski bril zie ik het niet werken. Ik kan me niet voorstellen dat het een goede sneeuw dichte afsluiting geeft onder je ogen.

Verder geen ervaring mee, vind het er te lomp uit zien馃槈
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 november 2015 路 17:18
    Lijkt mij niet optimaal werken icm face shots of een mooie faceplant in de poeder.
    Toerisski
  • Planteydt
    Beginner
    Planteydt op 30 november 2015 路 08:24
    1x gehad op een huurhelmpje. ik zou er niet in investeren. een goedkope skibril is veel makkelijker, goedkoper, geen sneeuw onder je bril, en het ziet er ook een stuk minder sukkelig uit
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 30 november 2015 路 08:53
    Ik vind dat soort helmen met vizier een beetje passen bij een armani ski jas en een iets te strakke skibroek. Ik ga het iig nooit kopen 馃槈
    Riding on the edge!
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 30 november 2015 路 09:47
    Voor makelaars, Holleader scootah's en Russen uitermate geschikt
    Tukker(ik)
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 2 december 2015 路 23:21
    Hmm, ik was eigenlijk meer op zoek naar ervaringen dan naar, euh, "meningen". Herinnert mij een beetje aan hoe belachelijk iedereen in het begin een mobiele telefoon vond. Als je het idee geopperd zou hebben dat je die op de fiets zou gebruiken, had iedereen je rondweg uitgelachen. Nu zit bijna een kwart naar zijn beeldscherm te staren op de fiets...
    Afijn, nog weinig ervaringen mee. Ik wacht dus nog ff af.
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 3 december 2015 路 09:04
    Visie sluit nooit 100% aan op je gezicht. Vaak geen dubbels glas. Deze combinatie maakt dat je na een val of in vochtig weer vaak een beslagen visier zult hebben.
    Tukker(ik)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro