TE KOOP - Stockli Stormrider XXL all-mountain ski's (nieuwstaat)

• Marcos-1906
    Advanced
    Marcos-1906 op 4 december 2015 · 09:26
    te koop

TOP ski's van Stockli.
    De Stormrider XXL - lengte 170 / neus 122- onder de voet 80- tip - 108 radius 17 mtr
    BESCHRIJVING STOCKLI STORMRIDER XXL:
    freeride ski voor sterke skiërs
    TECHNOLOGIE: sandwich structuur: glasvezel-Titanal-core Titanal hout-glasvezel-grafiet gesinterde zool

Bindingen:
    merk: Vist - mijn schoenmaat 42 (bindingen is verstelbaar).

Ski's zijn in nieuwstaat en erg weinig gebruikt.

beschrijving test van skiinfo:
    Een high end ski zowel op de sneeuw als in de shops (900 euro). De Storm rider is niet bedoeld voor iedereen. Met een platte achterkant en een erg innovatieve neus rocker is de ski erg betrouwbaar op de piste, heeft een sterke rebound in iedere bocht radius en is bovenal enorm soepel en stabiel voor zo een high end presterende ski. Hetzelfde geldt off-piste waar de ski gemakkelijk in gebruik is tijdens het carven van lange bochten of kleine bochten die om meer techniek en manoeuvreerbaarheid vragen. Ook hier is het comfortniveau indrukwekkend. De ski dempt in de slush en biedt stabiliteit en zekerheid. Dit is een krachtige en levendige ski die zichzelf weet aan te passen, slipt goed en is extreem manoeuvreerbaar op lage snelheden. Aanbevolen voor alle skiërs niet alleen experts maar ook goede skiërs die hun techniek willen verbeteren die op zoek zijn naar een high end breed inzetbare ski.
  • Marcos-1906
    Advanced
    Marcos-1906 op 4 december 2015 · 09:29
    Met foto"s
  • Marcos-1906
    Advanced
    Marcos-1906 op 4 december 2015 · 09:29
    prijs is €280,-
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 december 2015 · 10:48
    @marco.snel2383 Ik heb op zich wel interesse in de ski, maar niet voor die prijs. Deze ski's zijn van seizoen 2007/2008 en daarmee dus al 7/8 jaar oud.

Ik heb ooit deze gehad (zie pic) het model uit 2011 en daar heb ik toen €150,- euries voor betaald. Dat was wel cheap moet ik er bij zeggen.

Voor €100,- wil ik ze wel hebben. BTW, deze ski heeft geen rocker. Die van mij had dat namelijk ook nog niet 😃
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 4 december 2015 · 10:58
    @AlexSki, Ze zijn van het jaar daarna, 08/09, deze zijn iets gedetailleerder dan het jaar er voor. Voor zover ik weet hebben ze inderdaad geen rocker.

Jammer dan ze voor mij te kort zijn, blijven brute skietjes!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 december 2015 · 11:05
    @Surfertje de 1e link waar ik op klikte stond 2007/2008 vandaar 😃. Maar het inderdaad een heerlijk skietje. Heb er nog steeds een beetje spijt van dat ik ze toen heb verkocht.
  • Marcos-1906
    Advanced
    Marcos-1906 op 6 december 2015 · 09:35
    @AlexSki het zijn idd echt heerlijke ski's en daarom is mijnerzijds echt minimaal 250,-
    Ze hoeven niet weg. Hoor het wel van je.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 6 december 2015 · 19:28
    XXL heeft ook een nieuwe betekenis gekregen de laatste jaren....
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 december 2015 · 20:31
    @AlexSki het zijn idd echt heerlijke ski's en daarom is mijnerzijds echt minimaal 250,-
    Ze hoeven niet weg. Hoor het wel van je. marco.snel2383 op 6 dec 2015 09:35

Helaas, ik ben al voorzien met dank aan @Surfertje 😃 Ik zou ze gewoon houden als ik jou was.
  • Marcos-1906
    Advanced
    Marcos-1906 op 15 december 2015 · 21:54
    VERKOCHT MENSEN !! dank

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro