Renoun skis, is dat wat? je kan er een paar winnen..

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 december 2015 · 18:26
    Hoi Skieërs,

op ello wordt een wedstrijdje gehouden met als eerste prijs een setje Renoun endurance 98 ski's. (ISPO gold award 2015/16)

Geen idee wat voor ski's het zijn en hoe goed ze skieen, maar voor creativelingen wordt dus een setje weggegeven.

De betreffende post:
    https://ello.co/ellobackcountry/post/NnsSTkStvovEk-dq7RVDcw...

De site van het merkje:
    http://renoun.com/
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 december 2015 · 18:33
    En jij jureert ook nog! Ben je ontvankelijk voor omkoping 😃
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 december 2015 · 23:05
    Het enige waarmee je mij kunt omkopen is een lage straalstroom. Kun je dat regelen denk je? Voor minder doe ik t niet!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 december 2015 · 23:26
    Het enige waarmee je mij kunt omkopen is een lage straalstroom. Kun je dat regelen denk je? Voor minder doe ik t niet! Dutchess op 8 dec 2015 23:05
    Die wil ik ook. Als ik het kon regelen deed ik het (365 dagen per jaar) 😃
  • emistos
    Advanced
    emistos op 9 december 2015 · 07:01
    Dit meen je niet, ik had het Idee ook al een tijdje om non newtonian materiaal te gebruiken in plaats van rubber strips. Ik ben zo benieuwd hoe dit skied, mijn angst was altijd dat de speelsheid wat achteruit zou gaan. Zijn er test dagen ergens?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 december 2015 · 09:56

Die wil ik ook. Als ik het kon regelen deed ik het (365 dagen per jaar) 😃 AlexSki op 8 dec 2015 23:26

365 dagen in het jaar sneeuw en dikke surf, waar teken ik? (De rest van Nederland raakt dan wel in de crisis denk ik..)

Wat testen betreft, ik heb geen idee, maar het is een heel klein amerikaans bedrijfje, dus testmogelijkheden in europa acht ik onwaarschijnlijk. Tenzij ze snel de grote plas willen oversteken natuurlijk. Stuur ze een mailtje, en deel het hier!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro