Ik heb de schoenen destijds van CPet (treurig genoeg afgelopen jaar overleden mocht je dat ontgaan zijn) overgenomen. Ik heb normaal ook maat 42.5-43 schoenen en skiede destijds op Atomic maat 28. Bovenstaande rossi's waren dus eigenlijk te klein voor mij maar op aanraden van
@Manoni heb ik heb ik de gok toch gewaagd, mede omdat ik echt strak zittende schoenen wilde. Helaas bleek dit toch en beetje te veel van het goede te zijn en kreeg ik na een dag enorme pijn aan mijn grote tenen, zeker bij een in de backseat gelande jump was het geen feest. Ik ben toen langs MK geweest om ze bij de tenen wat uit te laten frezen en ben er nu super tevreden over, echt heerlijke schoentjes!
Lang verhaal kort, ik denk dat je met de 26.5 schoenen echt te klein gaat zitten, zelfs als je voeten iets kleiner zijn dan die van mij (ik neig meer naar 43 dan 42.5) zou het wel eens erg krap kunnen worden.
Kun je ze niet even passen, als je dan het idee hebt dat ze nét te klein zijn kun je ze nog laten uitfrezen/deuken.