Spammen voor het goede doel

• WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 28 december 2015 · 13:13
    Goedemorgen mede riders,

Hopelijk mag ik even wat van jullie tijd lenen nu we met z'n allen zitten te wachten op de o zo nodige sneeuw:

In 2015 heb ik namelijk voor het eerst echt de toppen van mijn kunnen op de fiets ontdekt. Samen met een aantal vrienden heb ik deelgenomen aan Ventoux3 waarbij ik deze pukkel 1 keer beklommen heb. Uiteindelijk smaakte dit zeker naar meer.

Na een kort overleg werd dan ook besloten dat ook in 2016 één van de grote jongens van de Alpen een doelstelling op de fiets zou worden. Al zoekend kwamen wij hiermee bij de Stelviochallenge uit. Deze challenge wordt al sinds 2009 gereden waarbij een groot aantal goede doelen ondersteund zijn. Zo zijn onder andere CliniClowns, Soccorso clown, stichting Jayden, en Stichting Pim onderwerp geweest van de Challenge. Al deze doelen hebben gemeen dat ze op één of andere manier zorg voor kinderen ondersteunen.

Ik ga dit jaar voor minimaal één maal de top wat goed is voor 22,8 kilometer klimmen met 1833 hoogtemeters verdeeld over 48 (!) haarspeldbochten. Ik verwacht hier zo’n 3 uur en 15 minuten bezig te zijn.

Om zoveel mogelijk geld voor deze doelen op te halen doe ik ook dit jaar weer een beroep op sponsors. Daarom wil ik proberen via deze weg ook een leuk bedrag binnen te harken zodat nog meer zorg aan zieke kinderen gegeven kan worden.

Doneren mag/kan via onderstaande link:

http://stelviochallenge.nl/deelnemers?deelnemer=229...

Alvast bedankt voor iedere euro die jullie eventueel over zouden hebben voor mijn uitdaging.

PS, indien dit hier niet gewenst is dan hoor ik dat natuurlijk graag
    Live your Life the Fullest
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 28 december 2015 · 16:43
    wij hebben er geen probleem mee hoor, we sponsoren Bibian Mentel toch ook?
    mentelityfoundation.org/

succes
    feel like doin' it

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro