module 1

• StefanDM
    Beginner
    StefanDM op 6 januari 2016 · 17:12
    hoi,
    Ik heb gisteren module 1 van Snowsafe academy aangekocht online met de 25% korting. Ik vind deze echter nergens terug alsook geen bevestigingsmail van mijn aankoop.
    Het enige dat ik terug vind is een factuur van betaling op mijn profiel...
    Wie weet meer en kan mij helpen?

StefanDM
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 januari 2016 · 17:24
    @StefanDM
    Ik heb het even nagekeken. Je boek is vandaag met de post meegegaan (België duurt vaak wat langer voor het er is) en je hebt toegang tot module 1. Volgens onze statistieken het je 1% van de cursus gedaan tot dusverre. Veel plezier met de cursus verder!
    May the powder be with you.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 6 januari 2016 · 17:42
    Je aankoop zit gekoppeld aan je account hier op Wepowder. Dus kun je in de menubalk gewoon naar academy navigeren toch?
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 6 januari 2016 · 19:28
    Ik had het nu een tijdje niet gecheckt aangezien ik de boek heb, maar blijkbaar is bij mij de toegang ook niet helemaal in orde? Enkel de inleiding van module 1 is beschikbaar.
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 7 januari 2016 · 10:54
    @crashtestdummy Kijk je op wepowder.com of wepowder.nl/academy ? Mijn broertje had hetzelfde probleem en hij keek op de .com website. Je moet dus de .nl hebben.
  • StefanDM
    Beginner
    StefanDM op 7 januari 2016 · 14:44
    @meteomorris thanks! vandaag is een goeie dag om meer percentage te halen, regen in la grave op dit moment. alle dikke vlokken die deze morgen zijn gevallen zijn ervandoor spijtig genoeg!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 januari 2016 · 15:07
    @StefanDM succes! Houd ons op de hoogte wat de sneeuwgrens doet. P1 ook al regen?
    May the powder be with you.
  • StefanDM
    Beginner
    StefanDM op 7 januari 2016 · 15:32
    @meteomorris cheerz! doe ik! P1? (ik begrijp niet helemaal wat u hiermee bedoelt, ben nog niet ver genoeg in de cursus denk ik 😋 )
  • Arnoutk
    Beginner
    Arnoutk op 7 januari 2016 · 15:46
    P1 is een middelstation van de lift, ligt rond de 1800 meter 😉
  • StefanDM
    Beginner
    StefanDM op 7 januari 2016 · 16:07
    @Arnoutk tanks! @meteomorris P1 ook regen, heel veel regen!
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 7 januari 2016 · 17:59
    @crashtestdummy Kijk je op wepowder.com of wepowder.nl/academy ? Mijn broertje had hetzelfde probleem en hij keek op de .com website. Je moet dus de .nl hebben. Riesvw op 7 jan 2016 10:54

Ik kijk gewoon op de .nl site 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro