Poeder maatje gezocht voor camper tripje

• alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 10 januari 2016 · 12:26
    Poeder maatje gezocht! Ik wil a.s. dinsdag of woensdag vertrekken naar de alpen voor een camper poeder tripje en zoek nog maatje die ook zin heeft om een klein weekje de beste poeder lijnen op te gaan zoeken. Heb je tijd, zin stuur me dan even een berichtje!

Ps. camper heeft een kachel, een vast hoog en geisoleerd dak maar zorg wel voor een goede winter (dons) slaapzak.

Het liefst ga ik met een gids op pad dus als er nog mensen zijn die al een gids geregeld hebben en nog plek hebben voor 1 of 2 personen dan kunnen we mischien ook afspreken.

Alex
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 11 januari 2016 · 14:42
    Het is mischien ook een optie om met een aantal personen Bas Elhorst als gids in te huren aankomend weekend in de regio st. Anton? iemand interesse?

Heb ook nog steed een plekkie vrij!
    Alex
  • PatrickP
    Beginner
    PatrickP op 11 januari 2016 · 14:51
    Klinkt heel gaaf, maar helaas verplichtingen komend weekend. Lijkt me heel gaaf om een keer te mee te gaan met andere poederaars dus keep me posted wanneer je nog een keer van plan bent te gaan powderhunten.
  • dieter
    Advanced
    dieter op 11 januari 2016 · 15:08
    met veel plezier maar nu kan ik me even niet vrijmaken.
    je mag mij altijd iets laten weten wanneer je nog eens zoekt te vertrekken
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 11 januari 2016 · 17:17
    Jammer dat jullie geen tijd hebben! Op zich denk ik wel dat er een aantal powderhunter zijn in de regio st Anton dit weekend maar het zou fijn zijn als er nog iemand is die vanuit NL mee wil rijden!
    Alex
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 11 januari 2016 · 18:38
    Pb
    High Roller
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 12 januari 2016 · 19:19
    Laatste kans! Morgenmiddag ga ik rijden en ik heb nog een plek vrij!
    Alex

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro