Nordstau KWT: het was aan!

• RP
    Advanced
    RP op 17 januari 2016 路 15:44
    Nordstau en Kleinwalsertal gaan altijd heel goed samen.... gisteren mijn beste dag van de afgelopen twee seizoenen!

Op pad met Bas, Dirk, Arno, Doron, Alex en gids Uli.

Het was diep.... heul diep!

Explore the Outdoor!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 17 januari 2016 路 15:49
    馃榾 馃榾
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 januari 2016 路 15:51
    Nicee! Jaloers 馃構
    Rex Monte - Amor Nix
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 17 januari 2016 路 17:33
    lekker @RP, ook altijd lekker herkenbaar aan je stokinzet 馃槈

fijn dat de tripreports weer een beetje binnen komen druppelen op WP, ik vond het maar stilletjes de laatste tijd, komt natuurlijk ook door de matige start van de winter
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • brts
    Beginner
    brts op 17 januari 2016 路 18:08
    Het was/is zeker lekker in Oostenrijk!

• FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 17 januari 2016 路 20:09
    Lekker hoooorrr! 馃槂
    Dromen zijn er om te realiseren
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 17 januari 2016 路 20:29
    Het was heerlijk diep RP!
    Alex
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 17 januari 2016 路 20:34
    Alex
  • alexandersmit
    Expert
    alexandersmit op 17 januari 2016 路 20:38
    RP vandaag was het nog dieper 馃槈

Alex
  • rollie
    Beginner
    rollie op 17 januari 2016 路 20:40
    lekker gasten!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • vasco
    Advanced
    vasco op 17 januari 2016 路 21:02
    @RP: Ziet er goed uit RP! Wat gebeurde er in het filmpje om 1:14, net nadat je over die hobbel skiet ?
  • RP
    Advanced
    RP op 17 januari 2016 路 21:10
    @bobvanitterson Jazeker, stokinzet ver naar voren, anders zie je de Epic Poles niet!

@alexandersmit Too much info...

@vasco Niets bijzonders, flink in de ankers voor het steile afstapje naar het pad
    Explore the Outdoor!
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 17 januari 2016 路 22:07
    Lekker filmpje alex. Ik vondt het allemaal wat tegen vallen hoor...馃槈
    High Roller
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 17 januari 2016 路 22:50
    Jaloers!
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 18 januari 2016 路 04:40
    @brts , ik zie je in het filmpje skieen met abs waarvan de trigger nog in de klittenband zit en je het bandje tussen de benen niet vast hebt is dit bewust ? Ik ga voor het eerst met abs snowboarden en mij is uitgelegd dat dit riempje vast hoort te zitten .
    wel lekkere beelden hoor 馃槂
  • brts
    Beginner
    brts op 18 januari 2016 路 08:39
    Dat riempje onder mn benen door vind ik een mega storend ding, die heb ik verwijderd. Dat bandje om de trigger van de abs hoort er omheen gevouwen te worden, maar ik doe dat niet. Ik doe hem gewoon een stuk 'losser' (je trekt hem toch maar een klein stukje uit).
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 18 januari 2016 路 10:00
    RP, het was weer top. KWT for president. En Uli ook.

• Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 18 januari 2016 路 12:59
    Lekker bezig mannen! Nice
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 18 januari 2016 路 14:20
    @Hermen ik zou het touwtje zeker door je benen halen. In een lawine kunnen de krachten z贸 groot worden dat je airbag gewoon van je lichaam getrokken kan worden, vandaar het touwtje om dit te voorkomen. En het klittenbandje ook los, of achter de trigger weer vastmaken. Ik zou persoonlijk niet het risico willen lopen dat je 'm niet ver genoeg kan uittrekken 馃榾
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • RP
    Advanced
    RP op 19 januari 2016 路 14:08
    @Poedertijn Met het touwtje door de benen ben ik het helemaal eens, ik heb zelf een Snowpulse en doe het 'staartje' altijd om. Voor wat de trigger aangaat, ik zie de ABS'ers de klittenband met ruimte er losjes overheen doen, dit om ongewenst triggeren en verliezen trigger te voorkomen. Argument is dan dat ze de trigger eventueel wel door het klitteband heentrekken...
    Explore the Outdoor!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 19 januari 2016 路 15:06
    @RP Ah dank voor de info. Ik heb zelf een andere airbag waar ik een aardige ruk aan moet geven, maar ik ken iemand met een ABS en die doet het klittenbandje altijd achter de trigger weer vast. Wist niet dat je 'm kon verliezen. Zag in dit filmpje in de uitleg (rond 1 minuut) dat ze'm wel ook achter de trigger vastmaken:

My drug is white powder. Deep, white powder.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro