Knop Mammut Barryvox Pulse zit vast. Help!?

• DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 17 januari 2016 · 17:58
    Na vandaag te hebben geoefend met pieper op het strand ben ik er achtergekomen dat de 2 rode knopjes die boven op de Mammut Pulse zitten, die er voor dienen om je pieper aan/uit en naar send/search te zetten. Vast zitten. Zie foto.

Ik kan het geheel wel nog naar links en rechts verschuiven.

Ik vermoed dat dit komt doordat er waarschijnlijk zand tussen zit, ondanks dat de pieper in een doosje heeft gezeten en dat doosje ook nog was is ingewikkeld.

Ik heb als geprobeert met een puntige schoevendraaier en een tandenborstel het zand er uit te krijgen, maar dat lukt helaas ook niet....

Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat ik kan doen?

Gr, Daniël
    "Going to the mountains, is like going home"
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 17 januari 2016 · 18:21
    Bij mn bca tracker hielp wat wd40 erin spuiten. Ik had er ook zand in gekregen.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 17 januari 2016 · 20:28
    Ai… balen zeg. Heb niet direct een oplossing. Je hebt wel van die spuitbussen met perslucht om je camera/lenzen mee schoon te blazen. Misschien dat je daarmee de rotzooi er tussenuit kan blazen. Misschien dat wd40 idd helpt, maar het lost natuurlijk geen zand op. Anders even bij Bever/Zwerfkei langs, daar zijn ze meestal erg behulpzaam. En natuurlijk voortaan je pieper in een zip-lock zakje doen ter preventie is wel een goeie. (Meer ook als algemene tip voor alle toekomstige pieperzoekers)
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • PieterPOW
    Tourist
    PieterPOW op 19 januari 2016 · 17:35
    Mocht je het zelf niet durven proberen even langsgaan bij de winkel van aankoop. Persoonlijk zou ik ook eerst met perslucht proberen (wel beter van een compressor aangezien hier wat meer druk op zit tov spuitbus) en veel bewegen met de knop. WD40 is ook een optie maar probeer nadien alles dan terug te ontvetten want anders blijft er nog makkelijker stof en vuil aanplakken.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro