Whitedot freerideski te koop

• jorisvanbrug
    Advanced
    jorisvanbrug op 20 januari 2016 · 08:09
    For sale

Whitedot Ragnarok met nieuwe salomon STH 16 binding. Nagenoeg schade vrij, wordt verkocht omdat mijn wedstrijdgerichte freeride ambities op een laag pitje staan.

Ski is nog als nieuw, weinig gebruikssporen en belag en kanten zijn in topconditie. Het skiet erg directioneel, de flinke neus houdt in diepe of verspoorde sneeuw altijd boven de sneeuw, de stijfheid onder voet maakt dat je op deze ski harder kan skien dan je zelf voor mogelijk houdt en dat je bovenbenen waarschijnlijk aankunnen. Het is mooi meegenomen als je ietsjes zwaarder bent dan ikzelf (67 kg), dat maakt het wat makkelijker.

Voor een ambitieuze (jonge) freerider die graag grote lijnen skiet of flinke cliffs springt.

Vraagprijs: € 300,-

• jorisvanbrug
    Advanced
    jorisvanbrug op 21 december 2017 · 21:55
    Kickje, vorige winter niet verkocht.

Prijs 200,- incl hagelnieuwe STH 16 binding

Wie durft?
    bericht aangepast door jorisvanbrug op 21 dec 2017 22:15 (2% bewerkt)
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 21 december 2017 · 22:26
    Op welke BSL staan de bindingen gemonteerd? Als ze te verzenden zijn naar buitenland (Spanje) is het wel heel aantrekkelijk. Tis dat ik er al een paar heb....
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 21 december 2017 · 22:26
    Dubbelpost.
    bericht aangepast door Medicine op 21 dec 2017 22:26 (94% bewerkt)
  • Latooijboy
    Tourist
    Latooijboy op 21 december 2017 · 22:51
    Ik vertrek morgen naar Tignes en heb echt net een backland 117 (193) gekocht bij snowcountry maar wil deze eigenlijk ook..
    Pm gestuurd
    bericht aangepast door Latooijboy op 21 dec 2017 23:00 (5% bewerkt)
  • jorisvanbrug
    Advanced
    jorisvanbrug op 22 december 2017 · 21:06
    staan gemonteerd op maat 26, dus ongeveer 305 mm. Speling zit vooral naar achter, dus tot lengtemaat 325 zit je goed.

je zou de voorbak nog evt. een cm naar voren kunnen boren, hij staat op freeride punt gemonteerd.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 25 december 2017 · 11:44
    ik wil die binding wel.... als iemand de ski wil?
  • jorisvanbrug
    Advanced
    jorisvanbrug op 27 december 2017 · 15:45
    VERKOCHT!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro