Burton Genesis Highback stuk

• AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 15 februari 2016 · 18:54
    Hi! Ik haal gisteren m'n board uit m'n boardback en zie dat m'n binding gescheurd is... (Zie foto)
    Nu wordt het waarschijnlijk verzekerd door mijn aankoop verzekering (credit Card) maar heb daar wel 50 euro eigen risico.
    Heeft iemand nog een linker highback liggen of wat kan ik hier het beste mee doen?

Riding on the edge!
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 februari 2016 · 19:08
    Naar een Burton dealer. Met een beetje mazzel vervangen ze het gratis voor je. Met heel veel geluk in de juiste kleur!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 15 februari 2016 · 19:57
    Yep, doen de niet moeilijk over. Ik heb gratis dezelfde highback gekregen.

Wat wel bezopen is, is dat garantie kennelijk alleen via de dealer waar je ze gekocht hebt gaat.

Ik was in Innsbruck, dus even met m'n schoenen bij de flagship store binnen gelopen. Daar zit ook de garantie afhandeling van Europa.
    Maar nee, ik moest naar dealer in Nederland en die moest de schoenen naar Innsbruck sturen !?

De highback heb ik via de dealer in Berlijn gekregen. Dat ging, met de factuur er bij, daar heel makkelijk. Maar Duijvestein en Burton Benelux hielden zich strikt aan de regeltjes. Niet hier gekocht dus geen hulp.
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 16 februari 2016 · 12:07
    Ah oke top! Ik heb al een mailtje naar Baumsports gestuurd waar ik ze gekocht heb dus ben benieuwd of daar wat uitkomt. Ga vandaag ook naar MK (voor m'n schoenen) en vraag daar even wat zij misschien kunnen doen... Wil ook best betalen voor een nieuwe highback maar een hele nieuwe binding vind ik zo sonde van het geld. Jammer dat je in NL niet van die part stores hebt zoals in de US.

Welke burton dealer heb jij goede ervaringen mee @josvboxtel ?
    Riding on the edge!
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 16 februari 2016 · 13:41
    Ik heb ook ooit een baseplate -die een stuk plastic miste ineens) via mijn lokale boardshop naar Burton laten sturen, had ze daar iet gekocht, ook geen bon ofzo. Was allemaal geen probleem.
    Maar misschien zijn die regels nu aangescherpt.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 16 februari 2016 · 19:33
    "Vroegah" kon je gewoon bij elke dealer naar binnen lopen. Ook bij Duyvestein geen enkel probleem. Was wereldwijde garantie. Alleen bij lokale (Franse) wintersportwinkels wilden ze nog wel eens geld vragen voor onderdelen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro