Moss wing swallow limited

• Bono
    Beginner
    Bono op 21 februari 2016 · 20:27
    Voor de liefhebbers heb ik nog een gebruikte Moss wing swallow liggen. Deze limited editie heeft een houten topsheet, super gaaf. Nieuwprijs is 1060 zonder hoes. Mag weg voor 550 met hoes.

• Bono
    Beginner
    Bono op 21 februari 2016 · 20:28
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 februari 2016 · 20:43
    PING!!! You got mail!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Bono
    Beginner
    Bono op 21 februari 2016 · 20:56
    Done
  • Bono
    Beginner
    Bono op 21 februari 2016 · 21:33
    Length 1493
    Running Length 828
    Effective edge 891
    Nose width 315
    Waist width 262
    Tail width 292
    Sidecut Radius 8500/6200 progressive
    setback -74.5
    stance 460-580
    Camber 3
    Core : Bamboo-Poplar
    Base: P-Tex 4000 Graphite
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 22 februari 2016 · 00:14
    JALOERS!
    @Bono Moest je die nou net die ene avond posten dat ik moest werken?! Gelukkig ben ik ook heel blij met de U5, maar man, wat een mooi board. Wel blij dat'ie naar @Dutchess mag. Die gaat hem zeker appreciëren!
  • Teze
    Tourist
    Teze op 22 februari 2016 · 01:28
    Het leven is blijkbaar aan de rappe he @dutchess

Op 15mins een Moss aan je quiver toegevoegd!
  • Bono
    Beginner
    Bono op 22 februari 2016 · 07:53
    Gereserveerd voor Dutchess ,

@anouk, volgende keer zal ik joi bellen hoor
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 22 februari 2016 · 08:47
    *doet vreugdedans* Ja jongens, jullie begrijpen wel, dat bij gebrek aan poeder, de stoke op een andere manier gevoed moet worden.. door de subtiele zelfkastijding van het bezitten van een supergeile poederplank natuurlijk!

@Bono ben er nu al blij mee, dank en @Anouk keertje testen dan? Kunnen we ruilen, om en om. @Teze, nou de poeder en de juiste dag nog!
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 22 februari 2016 · 10:27
    @Dutchess heel graag! Zorg jij voor de poeder?
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 22 februari 2016 · 10:58
    Aaaaaaaaaaaaaah... mag ik ook 'ns een keer @Dutchess
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Bono
    Beginner
    Bono op 22 februari 2016 · 12:25
    Echt een super lekker board die wing swallow, vraag maar aan Morris
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 22 februari 2016 · 12:39
    @Dutchess dan moeten we maar een snowsurf date gaan plannen!!! Mooi board hoor
    Live to ride, ride to live
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 februari 2016 · 12:40
    Echt een super lekker board die wing swallow, vraag maar aan Morris Bono op 22 feb 2016 12:25 jep. Hoewel ik inmiddels het hele seizoen al op een Korua sta. De shape van dat board is heerlijk, materialen wat aan de magere kant.
    May the powder be with you.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 22 februari 2016 · 12:47
    @Bono, ligt het aan mij of zie ik twee verschillende boards...? De eerste foto is verschillend met de laatste foto...
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 22 februari 2016 · 16:11
    @Bono, ligt het aan mij of zie ik twee verschillende boards...? De eerste foto is verschillend met de laatste foto... SportGillie op 22 feb 2016 12:47

Wat is er volgens jou anders?
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 22 februari 2016 · 16:27
    @Bono, ligt het aan mij of zie ik twee verschillende boards...? De eerste foto is verschillend met de laatste foto... SportGillie op 22 feb 2016 12:47

De wings van de tail lijken op de eerste foto's niet aanwezig. Maar dat is omdat de buitenste rand van het board donkerder hout is. Tenminste, ik denk dat je dat bedoelt? Ik moest ook ff twee keer kijken. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Kuro
    Advanced
    Kuro op 22 februari 2016 · 16:35
    Ik ken niets van snowboards, maar ik wil het toch niet nalaten om te melden dat ik dit werkelijk een FAN-TAS-TISCH board vind. Wow, I am blown away!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 22 februari 2016 · 20:03
    Je hebt gelijk @Willemk2. Het is wel echt een heel vet board
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 22 februari 2016 · 21:54
    Hij is van mij-hei hij is van mij-hei hij is van mij-hei!!!

@Anouk als ik daarvoor zou kunnen zorgen dan waren de alpen al compleet verzopen! @SportGillie: jazeker! Ik sta nog op de lijst om een korua te testen, moeten we maar combineren dan met het testen van Anouk's U5 en dan kan @Poedertijn ook meteen mee, even proeven. (Heb jij niet zo'n Jones op de mantaray van Gentemstick geinspireerd?) misschien een tweede generatie dryboards meenemen? En champagne?
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 23 februari 2016 · 10:22
    Ik breng mij hovercraft en dry snowsurfer in. Die laatste moet ook hoognodig getest worden 😃
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 februari 2016 · 10:35
    Jongens, het ziet ernaar uit dat ik voor de poeder heb gezorgd... 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 23 februari 2016 · 11:05
    Jongens, het ziet ernaar uit dat ik voor de poeder heb gezorgd... 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋

Dutchess op 23 feb 2016 10:35

Dank, dank, dank! Vooral die Genualaag ben ik blij mee...alles staat al klaar om naar de Zuidalpen te vertrekken! Jij hebt je Swallow nodig, zeker? 😋
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 februari 2016 · 16:04
    Dank, dank, dank! Vooral die Genualaag ben ik blij mee...alles staat al klaar om naar de Zuidalpen te vertrekken! Jij hebt je Swallow nodig, zeker? 😋 Anouk op 23 feb 2016 11:05

@Anouk Ja, ik heb m zeker nodig, lijkt het! Wanneer ga jij dan waarheen? Het boardje ligt namelijk in Utrecht. En ik zit in Bern. Ik heb dus een boardkoerier nodig...

Ik zou de retour d'est zondag en maandag mee kunnen pakken. Zaterdagavond door de tunnel en hoppa..
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 23 februari 2016 · 22:14
    @Dutchess spullen staan al half gepakt, maar ik verdrink nog in het werk. Kan zijn dat ik pas na het weekend weg kan. Poeder is niet altijd een keuze 😞
    Als ik wel weg kan, wil ik natuurlijk heel graag boardkoerier voor je spelen...met het risico dat ik het onder kwijl tijdens de rit.
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 25 februari 2016 · 14:53
    @Dutchess Wauw, eindelijk je swallowtail gescoord!!!😃 Heel benieuwd hoe hij rijdt.. keertje ruilen? mag jij op mijn nieuwe Nidecker Legend (of Megalight😉
    WE´ve got the POWDER
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 25 februari 2016 · 15:00
    Ja, lekker board hé? als jij nou naar Zwitserland afzakt, @koeienlap, dan kan je m voor me meenemen! Krijg je poeder op de koop toe!
  • poling
    Beginner
    poling op 25 februari 2016 · 22:45
    nice! congrats!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 29 maart 2016 · 21:12
    Nou, daar issie dan!

Hij is lekker! Ik moest even wennen aan die ultrakorte staart, en harde buckelpistes zijn echt niet zijn ding, (dit oudje heeft daar ook de benen niet meer voor..) maar verder carvt ie als een tierelier! Een erg korte draaicirkel die van mij wat langer mag, maar als er kniediep of meer in het bos ligt gaat dit ding wel tot zijn recht komen denk ik!

Ik denk dat we voor volgend seizoen gewoon een snowsurfer bijeenkomst moeten plannen, @SportGillie @Poedertijn @Anouk @Willem2k @koeienlap @teze @ieder ander die graag diepe slashes maakt. Volgens mij hebben we onder elkaar genoeg fishes, duprazzen, jonesen en dergelijke om lekker te kunnen surfen!

Zouden die mensen van Korua bereid zijn een testboardje of twee, drie mee te geven? En Donald van Dry misschien ook? Hmmmmm....... Idealiter natuurlijk tijdens een alert maar als er gepland moet worden dan misschien juist laat in het seizoen, want sinds vandaag weet ik dat zo'n snowsurfer dus ook in de slush erg goed werkt. (Als het maar zacht is!) Valt altijd te combineren met een tourtje natuurlijk... 😀

Hartelijk dank aan @bono voor het geduld en @Anouk voor de koeriersdienst!
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 29 maart 2016 · 21:40
    @Dutchess Graag gedaan. Was fijn je met het boardje bezig te zien vandaag. Zelfs al waren de omstandigheden jouw carvebenen onwaardig 😉
    Schrijf mijn naam maar al op de deelnemerslijst voor die snowsurfer bijeenkomst. Vraag maar aan Morris waar en wanneer.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro