Team synchro does Japan

• Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 22 februari 2016 · 15:44
    Hier een korte update van team synchro vanuit hokkaido. Na een ronduit belabberde eerste week met dooi, natte sneeuw, harde wind, white outs en andere dingen waar freeriders niet blij van worden, waren de weergoden ons de laatste drie dagen beter gestemd...

Een uitgebreider verslag met meer tekst en beeldmateriaal volgt na thuiskomst...

Kampai!
    Team synchro

Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 22 februari 2016 · 18:59
    Omedeto gozaimasu
    jullie hebben toch wel sneeuw gevonden blijkt. Lekkere beelden gasten
    Toerisski
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 25 februari 2016 · 14:22
    @sanno

We hebben uiteindelijk prima sneeuw gevonden, de tweede week werd iedere dag beter. Gisteren met prachtig weer mt yotei voor 2/3 beklommen, toen kwamen helaas de mist en sneeuw opzetten...

Vanochtend face shots aan de lopende band in Niseko Moiwa, wat een feest!
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 25 februari 2016 · 14:29
    @bobvaniterson moet happen naar lucht

@xs2arjan. neemt het ervan in Kiroro

Een week is sowieso te kort voor Japan, zeker als die zo matig is als onze eerste week, de tweede week maakte alles goed
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 25 februari 2016 · 14:35
    Commentaren bij de foto's moeten overigens andersom zijn...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 25 februari 2016 · 14:51
    Blij dat het toch nog Japans is geworden voor jullie, daar maakte ik me even zorgen! Geniet ervan!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 25 februari 2016 · 16:30
    Wat een mooie beelden Bob & Arjan.
    Goed om te horen dat de 2e week alles dubbel en dwars goed gemaakt heeft.
    Is het herhaling vatbaar? Zo ja, dan sluit ik me er graag bij aan😀
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 26 februari 2016 · 15:27
    @dutchess , zorgen moet je je sowieso niet maken over ons... Maar de tweede week was zeker een goede japanese ervaring met vandaag als hele mooie afsluiter in sapporo teine

@jeffrey2, terug gaan we zeker... Volgend jaar denk ik alleen nog niet, Canada en Noorwegen en IJsland en.... en.... en..... staan ook nog op de bucketlist Ik weet wel dat je er de tweede keer veel meer uit weet te halen, al het ontdekken van deze reis is dan niet meer nodig

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro