One of those days 3

• evan
    Advanced
    evan op 23 februari 2016 · 19:20
    Il est là.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 februari 2016 · 20:09
    Altijd lachen 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 23 februari 2016 · 20:54
    Dikke dikke ski beelden, maar persoonlijk vind ik het nu wel te gemaakt geworden. De vorige video's waren lekkere knal video's, nu is het duidelijk te merken dat hij zo veel mogelijk views wil scoren...
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 23 februari 2016 · 22:54
    Aan de andere kant... 'There really is no such thing as Art. There are only artists.' (uit The story of Art door ene meneer Gombrich). Ik zie de kunstenaar in meneer Thovex wel. Hoe 'ie 'et doet, doet me niet zo veel, maar hij zet wel wat knappe kunstjes neer. Gemaakt of niet, om views of niet, d'r zit zo nu en dan echt een dubbelknap kunstje tussen als je 't mij vraagt. Petje af 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 februari 2016 · 05:35
    Zeker petje af voor de productie en beelden, maar het kan ook zonder slechte story line. Het lijkt mij een open sollicitatie voor de volgende James Bond film.
    Toerisski
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 24 februari 2016 · 17:18
    Spectaculair, ik hou er wel van.
    powpowwowjippiajippieee
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 24 februari 2016 · 18:22
    Zeker petje af voor de productie en beelden, maar het kan ook zonder slechte story line. Het lijkt mij een open sollicitatie voor de volgende James Bond film. sanno op 24 feb 2016 05:35

Het kan er iig niet slechter op worden met candide erin. Of t moet opeens op banlieue 13 gaan lijken :')
  • sanno
    Tourist
    sanno op 25 februari 2016 · 17:14
    grappig dit filmpje gaat echt viral ik krijg hem van alle kanten door gestuurd.
    Toerisski
  • Njits91
    Tourist
    Njits91 op 25 februari 2016 · 22:09
    Altijd leuk om te zien. Maar wel confronterend hoe een slechte winter het was/is in Europa.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro