Touw lenen 60mtr Noord Nederland, week 4 tm 13 maart, Combe de Sales Grand massif.

• DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 29 februari 2016 · 19:30
    Beetje gekke vraag omdat ik weet hoe zuinig klimmers en skiers op hun materiaal zijn. Maar voor mijn volgende vakantie ben ik op weg in Samoens en Flaine. Nu heb je daar combe de gers, en nog wat andere leuke dingen, maar ook nog een bucket list afdaling voor mij.

De combe de Sales wil ik nog wel eens skiën. En nu heb ik en een maat mee, en klimmateriaal en klimkennis. Maar... Ik heb geen 2e 60mtr touw. En nu is de abseil ca 40 mtr volgens mijn info.

Bij wie o wie kan ik een nog betrouwbaar touw lenen? Graag in omgeving Groningen of Assen.

En mensen die meer info hebben over de combe de sales, ik hoor graag meer. Want er is volgens mij maar mondjesmaat wat te vinden op het internet. Of ik zoek niet goed...
    Vliegen doet geen pijn...
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 1 maart 2016 · 12:35
    Die afdaling is de pas de sales.daar zit idd een abseil van (wat ze ons toen vertelde) 50m in.
    Wij hebben hem 3 jaar geleden gedaan met een gids via alpadventures.
    Misschien dat arno je meer info kan verstrekken.
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 1 maart 2016 · 14:16
    Beste DaSpike,

Van alpiene skien heb ik geen kaas gegeten. Wel heb ik een 60m touw die je mag lenen. Als je interesse hebt stuur maar een PM.

Ik woon in Tolbert en m'n touw ligt denk ik in Assen-KV.
    He set my feet upon a rock!
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 1 maart 2016 · 16:08
    @Wallcrawler Zie PM
    Vliegen doet geen pijn...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro