Interessepeiling: Groepsaankoop Splitboard

• waingro
    Advanced
    waingro op 15 juni 2016 路 16:46
    Ik zat net een kitkat te eten en kon het niet laten.

en dat je je board dan net zoals een kitkat kan splitten 馃槂

Dit is uiteraard met een knipoog want het design van @ieism is vele male mooier.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • rik22
    rik22 op 15 juni 2016 路 16:57
    oke mooi, er wordt dus niet uiteindelijk 1 type board besteld. Ik heb geen uitgesproken voorkeur maar denk dat een board met een radius van 8 en een lengte van 162 mij het beste ligt. Ik ben wat splitboarden betreft nog een beginner maar het lijkt me erg vet om daar mee te beginnen! Die 3 coatings die ik eerder langs heb zien komen spreken mij ook wel aan, niet perse een voorkeur voor een 馃槂
  • Mars
    Tourist
    Mars op 15 juni 2016 路 22:03
    Ik zat net een kitkat te eten en kon het niet laten.

en dat je je board dan net zoals een kitkat kan splitten 馃槂

Jahoor 馃槂 馃榾馃槷

• Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 19 juni 2016 路 21:11
    Mooi @ieism ! Ik hoorde al een Belg klagen over al dat oranje, maar omdat jullie al niet naar het EK mochten zullen we er niet over zeuren 馃槈

@waingro normaal passen je vellen gewoon. Ik heb die van men Jones niet moeten bijsnijden voor de swallow.
    Die extra gaten ga je er ook zelf in moeten boren vrees ik 馃槂

Om er toch wat vaart achter te zetten, momenteel doen volgende mensen mee:
    @freekdenayer
    @jasper_be
    @Gertg
    @h.olivier
    @ieism
    @rik22

En volgende mensen twijfel:
    @fcmvanloon
    @pvc76 als hij de 10de man is 馃槂
    @josvboxtel
    @raoulvos
    @waingro
    Aan de twijfelaars, graag beslissen, heb liever dat dit niet aansleept tot er weer sneeuw ligt 馃槂
    En als de lijst moet aangepast worden hoor ik het wel.
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 30 juni 2016 路 03:08
    Ik ben even over de lengte aant nadenken. Heb nu nog een jones hovercraft 160.
    Kvind 162 eigenlijk echt te lang. Dus zit zelf aan 158 te denken en dan zelf een kleine swallowtail maken en evt de bindingen iets naar achteren?
    Wordt de prijs rond de E250 max?

cheers!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 30 juni 2016 路 09:48
    Een Hovercraft kan je sowieso veel kleiner rijden dan welk ander board ook. Ik rijd zelf de 156 terwijl normaal een 162/163 bij mijn lengte past. Daarnaast heb je tijdens splitten meer kilo's bij je. Ik zou denk dan toch voor de 162 gaan als ik jou was.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 30 juni 2016 路 12:38
    Ik had mn hovercraft een klein beetje langer gekocht omdat ik toen naar japan ging. wel chill op 'vlakke' hellingen met mega veel pow pow. Ik heb een normale camber altijd 158 gereden, ben 170 en rond de 65 kg. Dus vandaar dat ik de 158 in gedachten heb... maar kan met niet zo goed herinneren wat voor formaat ik heb gehuurd toen ik splitte. Thnx voor de input in ieder geval
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 30 juni 2016 路 15:19
    Ah ja, dat veranderd de zaak. Ik ben 183 / 74kg. En kan in Europa met behoorlijke pof nog goed uit op de 156. Maar ja da's nog geen Japan 馃槂 Ik heb voor mijn split ook een hovercraft 160, maar die heb ik nog maar net. Daarvoor had ik een split van 163. In dat geval kan jij idd wel uit met een 158 denk ik.
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 1 juli 2016 路 07:39
    @raoulvos zie PM!
    We zijn al in de aankoopfase maar je kan nog mee doen 馃槈
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 15 juli 2016 路 14:37
    Clips gaat wel goedkomen, daar ga ik me eens mee bezighouden deze zomer. ieism op 25 mei 2016 09:44

@ieism aan wat voor 'n clips/hooks zat jij te denken? want dan ben ik wellicht ook ge茂nteresseerd om met 1 of 2 setjes mee te doen.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 15 juli 2016 路 14:52
    Het is een soort combi van clips en hooks. Het ziet er nu zo uit maar ik weet nog niet of dat definitief is want ik ben nog een beetje aan het testen.

Het bovenste is een carbon plaatje, het onderste een zwarte clip min of meer zoals Karakoram.

Ik maak er meteen een stuk of 20, dus als het werkt zijn ze te koop straks.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 15 juli 2016 路 14:54
    Tof, goed bezig! Ben benieuwd.
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 17 augustus 2016 路 19:51
    Klein sneak preview 馃槈

• ieism
    Tourist
    ieism op 18 augustus 2016 路 00:41
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro