To-do list

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 26 juli 2016 · 16:32
    ... met de bedoeling informatie uit te wisselen. Over afdalingen, projectjes of andere dingen die je binnenkort nog eens een keer zou willen doen.
    Heb je een afdaling zien liggen waar je iets meer over wilt weten? Zoek je een goeie tip? Heb je jeuk aan je voorpretorgaan of last van een besmettelijk enthousiasmekuchje? Ken je de route die iemand anders gedeeld heeft of heb je na jaren van voorpret eindelijk iets van je to-do list af kunnen strepen, deel het dan hier!

Bijvoorbeeld:

Een couloirtje in een skigebied (Aletsch-CH) waar ik al vaker met een scheef oog naar heb gekeken.

Of

Een lekker lange lauwe afdaling (Lukttinden) ergens in de middle of nowhere in Scandiland.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 26 juli 2016 · 18:23
    Ik ben nog maar net begonnen aan een to do lijstje, maar deze staat er iig op:

Dat is dan wel een lenteding, volgens een zwitserse vriend die hem een paar keer heeft gedaan ligt er pas in mei voldoende sneeuw op deze rots om hem leuk ski/boardbaar te maken.

Ik heb hem op het hart gedrukt dat hij me volgend jaar eind april/mei dus echt moet bellen.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Nemmie
    Advanced
    Nemmie op 31 juli 2016 · 18:58
    Altels! Ja die is vet. Ik heb hem wel eens eind maart af kunnen skiën (2012). Ik zou trouwens nog wel eens de afdaling willen doen die bij pt 2955 naar het noordoosten afbuigt.

Ook maf om te bedenken dat er ooit een gletscher op die NW flank lag die in 1x het dal in is gestort.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 31 juli 2016 · 22:16
    @EmileHendrix Da's het couloirtje onder de Eggishornbaan. Ik ben nu drie keer op familievakantie geweest in Fiescheralp en er lag drie keer te weinig sneeuw om 'm te doen. Waarschijnlijk erg leuk. Er loopt wel een piste onder, dus dat lijkt me oppassen.

Zelf wil ik in 16/17 eindelijke eens een keer in La Grave skiën. Als de gondel het zo lang uithoudt...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 1 augustus 2016 · 09:32
    +1 voor La Grave. Misschien wel dit jaar.
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro