gidsen Hokkaido

• powderpedro
    Tourist
    powderpedro op 23 september 2016 · 09:41
    Wij zijn op zoek naar gids(en) voor onze trip naar Hokkaido eind januari 2017. Heeft er iemand namen/adressen? groeten, Powder Pedro
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 23 september 2016 · 09:45
  • meteomorris
    Tourist
  • @MichieldRuijter
    Elite
    @MichieldRuijter op 23 september 2016 · 10:38
    thansk @meteomorris

Hi Pedro,

Wij zitten 5-16 januari in Niseko, Hokkaido. Daarna hebben we tijd met jullie op pad te gaan. Dat is dan in de zuidwest hoek van Hokkaido. Daar kennen we goed de weg. Daarnaast heb ik ook een aantal lokale gidsen die ik kan aanbevelen. Eventueel voor richting Asahidake, Tamho, Furano. Stuur me een mailtje michiel@epique.com of bel 0308899011

gr,Michiel
    @MichieldRuijter
  • RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 23 september 2016 · 15:55
    Wij werken voor BlackDiamondTours deze winter, als gidsen. Bij vragen, gezellig mailtje sturen naar: info@ridetheglobeadventures.com
  • kanski
    Elite
    kanski op 26 september 2016 · 13:18
    http://www.theadventureproject.net/japan-hokkaido/

Ik ben daar waarschijnlijk zelf voor TAP onderweg in de periode van 6 t/m 17 februari 2017.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • wanobi
    Advanced
    wanobi op 28 september 2016 · 20:27
    Jen Veilleux in Niseko van Japan powder connection (zie facebook) Amerikaanse dame met benen van staal. Na het gidsen ook veel tips voor leuke plekjes om te eten en drinken. Pat van HOA meer in de buurt van Furano. Toffe australische dreadgast met meer dan 25 jaar ervaring in Japan.
  • jelmer
    Advanced
    jelmer op 29 september 2016 · 20:13
    Pas wel op als je 'echte' gidsen wilt. Gidsdiploma's zijn in Japan niet verplicht om jezelf als gids te verkopen. Pat van HOA is een relaxte gast met veel lokale terreinkennis maar geen opgeleid berggids. En een andere gids die we hadden gehuurd bleek twee weken cursus in Schotland gedaan te hebben en kon toen in niseko gidsen (naam van het bureau ben ik ff kwijt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro