Reizen naar Fiss

• Carly_kl
    Carly_kl op 30 september 2016 · 11:23
    Hi! Ik ga 5december beginnen aan mijn Anwärter in Fiss. Wil het weekend van 3dec er heen gaan, hebben jullie tips voor vervoer? Ik heb gekeken naar flixbus, maar die rijdt tot aan Innsbruck, en kan niet echt vinden hoe ik vanaf daar naar Fiss kan komen. Of zijn er toevallig mensen die dezelfde kant opgaan, samen reizen zou ook leuk zijn. Alle tips zijn welkom! thx
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 september 2016 · 11:25
    Er is een facebook groep 'rit naar de sneeuw' , misschien kun je daar een lift vinden?
  • svenk
    Advanced
    svenk op 1 oktober 2016 · 11:36 If in doubt, don't go out!
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 1 oktober 2016 · 18:57
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 1 oktober 2016 · 23:53
    Je kan de trein nemen naar Imst (dichtsbijzijnde station) en vanaf daar de bus naar Fiss.

Als je de trein lang van tevoren boekt is de prijs ook laag. Ook als je overdag met de trein reist scheelt ook geld. Je kan voor € 106 (enkeltje) al naar Imst reizen van Utrecht.
    And snow it is.....
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 2 oktober 2016 · 11:12
    je kunt de trein zelfs nemen tot landeck. Kijk wel even naar de busaansluiting richting fiss, die gaat niet super vaak na 5 uur geloof ik.
  • Kapitijmen
    Beginner
    Kapitijmen op 3 oktober 2016 · 15:41
    Ik heb ook vaak de trein genomen naar Serfaus, wat in hetzelfde gebied ligt.
    Kijk voor treintickets niet op NS International, maar boek via DB of ÖBB voor goedkopere tickets. Dit kan je zo de helft schelen.

Per vliegtuig is het ook goed te doen, dan vlieg je op Innsbruck en daarna de trein naar Landeck.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro