Splitboard Voile interface set met crampons/stijgijzers

• Jelle2
    Advanced
    Jelle2 op 30 september 2016 · 11:54
    Splitboard Voile interface set met crampons/stijgijzers te koop. Vraagprijs €160.

Eind van deze winter de interface set aangeschaft van Voile. 1 beklimming mee gedaan met Pasen 2016, daarna in de kast opgeborgen. Zijn dus nog helemaal nieuw, geen gebruiksporen oid. Alle normale bindingen passen hierop, verreweg de eenvoudigste en goedkoopste manier dus om met splitboarden te starten.

Wegens aanschaf andere bindingen voorkoop ik deze set.

Nieuwwaarde €150

Daarnaast een set Crampons/stijgijzers van Voile.

Nog nooit gebruikt. Aangezien ik nieuwe bindingen heb waar deze niet op passen. Deze stijgijzers nog ongebruikt.

Nieuwwaarde: €110

• kappie
    Advanced
    kappie op 14 oktober 2016 · 15:48
    Hoi!
    Zijn de crampons te gebruiken op de Magtek van dhr. De la Rue?
    Zo ja, dan ben ik geïnteresseerd.
    Mvg
  • Jelle2
    Advanced
    Jelle2 op 27 oktober 2016 · 09:29
    nog steeds te koop
  • KoudeLeeuwen
    Tourist
    KoudeLeeuwen op 22 november 2016 · 14:26
    @Jelle2: Is de set nog beschikbaar?
    Zitten de crampons erbij voor160E?! Zijn deze compatible met Ride bindingen?

Misschien is dat splitboarden dan toch niet zo duur als men doet beweren..
  • waingro
    Advanced
    waingro op 22 november 2016 · 15:03
    Zijn deze compatible met Ride bindingen? De slider tracks/platen zouden compatible moeten zijn met alle 4x4 binding systemen. Ofwel worden je bindingen nu vastgezet met 4 schroeven op je board dan gaat het werken. (Dus niet in geval bij bindingen die enkel op een EST/Channel system passen) Maar je hebt natuurlijk wel nog een splitboard nodig 😃
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • KoudeLeeuwen
    Tourist
    KoudeLeeuwen op 23 november 2016 · 13:00
    @waingro: Thanks voor de info, dan zijn deze dus perfect voor mij! Nu kijken of ik kan afdingen op de interface set zodat ik geld over hou voor dat splitboard.. Nog tips voor een goedkope? (geen DIY)

@Jelle2: Zijn ze nog beschikbaar? Ik wil het liefst zo min mogelijk voor betalen aangezien ik ook nog een splitboard moet kopen.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 november 2016 · 13:33
    Zijn deze compatible met Ride bindingen? De slider tracks/platen zouden compatible moeten zijn met alle 4x4 binding systemen. Ofwel worden je bindingen nu vastgezet met 4 schroeven op je board dan gaat het werken. (Dus niet in geval bij bindingen die enkel op een EST/Channel system passen) Maar je hebt natuurlijk wel nog een splitboard nodig 😃 waingro op 22 nov 2016 15:03

Als je die Ride bindingen hebt met fijnafstelling van de straps (dus aan beide kanten instelbaar en niet zoals bij normale bindingen aan 1 kant met de ratel), moet je opletten. Deze tikken namelijk tijdens het splitten tegen elkaar en hierdoor raakt de strap beschadigd. In mijn geval was het me pas opgevallen na een jump waarbij mijn binding losklapte tijdens de landing. Geen aanrader.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro