LIVE: sneeuw voor de zuidalpen

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 oktober 2016 路 07:54
    Het heeft afgelopen nacht lekker gesneeuwd aan de zuidkant van de Alpen. Tussen de Ortler en de Piz Bernina is het heerlijk wit geworden. Herkennen jullie de webcams?

May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 10 oktober 2016 路 08:13
    Kijk, dat begint ergens op te lijken!

Ik herken trouwens geen webcams... En ik vindt dat ergens ook wel een geruststellend idee. 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 10 oktober 2016 路 08:45
    Hier in Davos ook alles weer wit...... en ik wilde op klimtrip deze week 馃槥
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 10 oktober 2016 路 09:21
    K'wordt langzaam nerveus, mag ik mijn sneeuwkettingen al in de auto leggen???
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 10 oktober 2016 路 09:42
    @Patrick1973 Had je die er uit gehaald dan?!? 馃槈
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 10 oktober 2016 路 10:00
    @Patrick1973 Had je die er uit gehaald dan?!? 馃槈 Poedertijn op 10 okt 2016 09:42

Ja, anders wordt mijn vrouw er constant aan herinnert dat ik plots kan afkomen met het verhaal de ik morgen verwacht wordt op een of andere berg omdat het er sneeuwt....
    Nu denkt die daar niet aan, en ik zwijg er ook over tot er effectief sneeuw ligt. Tactiek....
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 oktober 2016 路 10:08
    @bertjebertje

zeker lekker wit rond Davos
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 oktober 2016 路 10:18
    En de Hossa bar op de Corvatsch is weer wit... De Engadin blijft een fantastische omgeving

• gesh
    Expert
    gesh op 10 oktober 2016 路 10:23
    Passo Stelvio 馃槂 Favorite summer resort!
    Powder to the People
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 10 oktober 2016 路 10:45
    @gesh is Passo Stelvio echt een aanrader als gletsjer? Goed bereikbaar ook, ook al t gesneeuwd heeft?Binnenkort maar eens heen in t weekend, prima te doen vanuit mijn werk.
    Discover the unknown
  • gesh
    Expert
    gesh op 10 oktober 2016 路 11:03
    @gesh is Passo Stelvio echt een aanrader als gletsjer? Goed bereikbaar ook, ook al t gesneeuwd heeft?Binnenkort maar eens heen in t weekend, prima te doen vanuit mijn werk. PaulJ op 10 okt 2016 10:45

Passo Stelvio is opened only from May till October - check http://www.stelvio.net/english/ski-pass/. It s glacier - flat as all of them. It is popular for summer time ski (racing) camps. But with fresh pow now, it will be fun for a pre-season funday. Getting there - by car from Trentino or Bormio.
    Powder to the People

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro