Gebruikte en nieuwe GoreTex broeken!

• RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 10 oktober 2016 · 11:39
    Zwarte Burton AK 2 later summit pant snowboardbroek, maat L, een seizoen goed gebruikt, lichte slijtage aan de onderkant. Nog in goede staat, fijne broek! €50,-
    Rood/roze Haglofs GoreTex Pro ski/ snowboard broek, maat M maar valt ruim/baggy. Hele toffe broek, sample, heeft nog nooit de sneeuw gezien! €120,-
  • Mucrup
    Tourist
    Mucrup op 10 oktober 2016 · 13:01
    PM verstuur voor de Rood/roze Haglofs 😃
  • BasV
    Beginner
    BasV op 10 oktober 2016 · 13:32
    @RidetheGlobe, en een PM voor die ander 😃
  • RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 10 oktober 2016 · 14:12
    PM's terug aan jullie beide @Mucrup en @BasV
  • BasV
    Beginner
    BasV op 10 oktober 2016 · 14:14
    Dat krijg je er van als je iets te snel op je werk even op WP zit rond te snuffelen, bieden op een vrouwenbroek. Die gaat mij dan helaas niet passen lijkt me, ik laat hem dus liggen voor de volgende 😉
  • RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 13 oktober 2016 · 16:05
    Zwarte broek inmiddels verkocht, rood/roze Haglofs nog altijd up for grabs, €100,- en hij is voor jou (of je vriendin!) Is dus een vrouwenbroek 😉
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 13 oktober 2016 · 16:40
    @RidetheGlobe ik vind die roze wel cool! Op de foto's lijkt ie vrij lang (heb lange benen, dus daarom f check), kan je daar nog iets over zeggen?
  • RidetheGlobe
    RidetheGlobe op 13 oktober 2016 · 17:07
    Hi @Nicky, ikzelf op de foto ben 1.70. Broek is mij inderdaad VEELS te lang, maar heb ook korte benen, kan m wel voor je opmeten, als je het echt wil weten ff PM'en!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 24 oktober 2016 · 11:57
    @RideTheGlobe als ik de foto dan inschat lijkt ie toch wat kort voor mij...thanks voor je reply!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro