Mij ff voorstellen,

• Renee63
    Beginner
    Renee63 op 28 oktober 2016 · 02:09
    Hallo ski/snowboard fanaten,

Ik ben Renée,
    Een introductie van mij zelf wat ik wel op zijn plaats vind,
    Ik ben 52 jr,woonachtig in Haarlem,
    Ben een echte rookie op dit gebied van skiën/snowboarden,
    Door mijn ziektes ga je anders leven en leert weer wat je wel en niet meer kan doen,
    En dit is challenge voor mij om weer te overwinnen en weer wat bij te leren,
    De rest van mij staat in mijn cv hier,
    En vragen staat vrij aan mij,

Vriendelijke Gr Renée,
    Positive aditut,I think very positive in live
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 28 oktober 2016 · 07:32
    Hallo Renée,

Welkom in onze zelfhulpgroep voor poederverslaafden! Hier nog zo'n oudje (ben 47), maar ik maak mezelf graag wijs dat ik nog steeds 20 ben. 😉
    Je gaat het hier vast leuk vinden. De informatie over poeder skiën en boarden Is hier bodemloos, net als de stoke en fantastische verhalen. De weerberichten van Meteo Morris zullen je naar alle hoeken van de Alpen en verder willen doen vetrekken op de meest onhandige momenten van het jaar (zo lijkt dat toch vaak voor mijn agenda). Hou je dus maar klaar voor een winter met nieuwe prioriteiten en uitdagingen.
    Stel al je vragen hier maar, er zitten hopen toffe peren hier op het forum die je stoke graag willen voeden!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 28 oktober 2016 · 09:14
    Welkom op dat fantastische forum met ongelooflijk veel informatie. Schakel meteen door naar de eerste (online) training als het je wat lijkt. Eerste gedeelte is gratis dacht ik, maar ook het betaalde deel geeft waanzinnig veel informatie en uitleg om een idee te krijgen waar je instapt 😃
  • Renee63
    Beginner
    Renee63 op 28 oktober 2016 · 14:34
    Hallo @Anouk en evr66

Thx om mij welkom te heten hier,
    En heb vanacht al ff rondgeneusd welke items er staan en hoe het hier werkt,
    Info staat er genoeg,
    En welk land om te leren skiën met de goede begeleiding en waar mijn hulphond mee kan en waar ik ook kan hiking kan doen,

Vr Gr Renée
    Positive aditut,I think very positive in live
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 28 oktober 2016 · 17:46
    @Renée ik help je graag uitzoeken hoe je met je hond samen de sneeuw in kan op een veilge manier. Ik werk namelijk dagelijks met honden en aan hond/sneeuw-ervaring geen gebrek.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro