We powder ook voor sneeuwschoenwandelaars?

• roelalblas
    Beginner
    roelalblas op 11 november 2016 · 12:40
    Hi,

Net een account aangemaakt en verrast door de website! Naar mijn mening een website met veel toegevoegde waarde.

Wel een puntje: bij bijvoorbeeld het invullen van de skills kan ik bij het gedeelte afdalen niet terecht. Daar ik als wandelaar geen rode of zwarte piste doe.

Is of komt er bij We powder ook ruimte voor de wandelaars met sneeuwschoenen?

Wanneer deze groep niet tot de doelgroep behoort, kijk ik stiekem mee met de sneeuwhoogten 😉

Roel
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 11 november 2016 · 13:37
    Hier zijn al veel sneeuwschoen wandelaars, alleen dan met ski's op de rugzak.
    De url is WE powder toch? Wat je er dan specifiek doet moet je zelf maar weten 😉
    Het zal alleen voornamelijk gaan over skien, boarden en telemarken. Misschien ook eens proberen?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 12 november 2016 · 09:53
    Hoi Roel, en welkom! Wepowder is bedoeld voor hen die glijden over sneeuw, maar dat betekent niet dat er geen plaats is voor sneeuwschoenwandelaars. Wat sneeuw, weer en lawinegevaar (en 'berggevaar' in het algemeen) betreft valt hier veel te vinden. Ik denk niet dat er heel specifiek voor sneeuwschoenwandelaars dingen gedaan gaan worden op wepowder, maar lees en praat vooral mee.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro