KORUA DEMO MODELLEN FFF AFGEPRIJSD TE KOOP

• SanderK
    Advanced
    SanderK op 13 november 2016 · 10:06
    KORUA DEMO MODELLEN FFF AFGEPRIJSD TE KOOP
    *Korting op KORUA Apollo 56, Asytoni 68, Pencil 64, Stealth 56*

Waanzinnige films , een inspirerende crew en een fantastische sfeer waren de ingrediënten voor een meer dan geslaagd Freeride Film Festival. SEVERE heeft haar stinkende best gedaan om de liefde voor snowsurfen en het innovatieve KORUA Shapes met anderen te delen.

De boards die we die avond hebben laten strelen, betasten en kussen staan nu - "zo lang de voorraad strekt"- met een leuke korting online. Unieke snowboards waarin weldoordachte shapes worden gecombineerd met een verassend hoge functionaliteit. De demo modellen zijn niet gebruikt, dus splinternieuw, maar zonder folie. Kroonjuwelen!!!
    De korting geldt voor de demo-modellen : Apollo56, Asytoni68, Pencil 64, Stealth 56

benieuwd? Check
    http://www.severeboardgear.com/korua-shapes-korting/...

vragen? PM of mail !

• SanderK
    Advanced
    SanderK op 15 november 2016 · 17:23
    En een Apollo wordt gelanceerd naar @Davy2010 . Veel plezier er mee...Thnx!
  • robbert
    Advanced
    robbert op 17 november 2016 · 11:41
    Begin van de week eerste rondje op de Asytoni68 gereden. AANRADER, meteen kopen!!!! Sinds tijden weer een board wat meteen goed voelt, super voor ronde gesneden bochten.
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 19 november 2016 · 17:44
    En de Asytoni regular wordt persoonlijk opgehaald door niemand minder dan @haas
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 23 november 2016 · 13:53
    Pencil64 onderweg naar Seattle ...... Nog aanwezig: Asytoni goofy/ Stealth Pm voor meer info!
  • nero
    Expert
    nero op 23 november 2016 · 14:31
    Vermeld je ook dat je b-choice verkoopt?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 november 2016 · 16:25
    Vermeld je ook dat je b-choice verkoopt? nero op 23 nov 2016 14:31

@nero Het mag ook iets minder passief-aggressief hoor. Je kan bijvoorbeeld erbij vermelden waarom je denkt, of weet, wat je denkt (of weet) van de business van @SanderK en daarmee aan ons onwetenden toelichten waarom je zegt wat je zegt.

Als er iets niet aan de haak is met de Korua's van Sander, of het feit dat hij wel/niet op dit forum mag verkopen (wat in dat geval allang aangepakt zou zijn door de heren van wepowder zelf neem ik aan) wil ik dat natuurlijk graag weten, dus leg het dan aan me uit, dan ben ik je dankbaar. Wil ik ook graag Sanders' verhaal horen (hij reageerde elders al eens op een dergelijk bericht meen ik me te herinneren)

Of is hier een ons-kent-ons oorlogje aan de hand in de verkoopwereld van de boards? Van het kaliber "hullie hebben verkeerd gedaan" en "hun zijn begonnen" en "wij zijn de echte en hunnie zijn de fakers"? Als dat zo is haak ik af. Daar heb ik in de kunstwereld al meer dan zat van.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 23 november 2016 · 19:56
    Tsja...wat ik hier nou weer mee moet? Ik denk niets. Ik ben vrij transparant in wat ik wel - maar vooral ook wat ik niet verkoop en waarom. @Dutchess heeft het wat dat betreft al haarfijn door. Kwa slangenkuil blijkt er niet veel veranderd met de tijd dat ik Methodmag in NL introduceerde #kapersopdekust

Trouwens: Ik denk dat je KORUA tekort zou doen door B kwaliteit te showen op FFF, zou toch wat wezen!
  • nero
    Expert
    nero op 23 november 2016 · 20:48
    .....
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 23 november 2016 · 22:08
    Heb op het FFF de boardjes van dichtbij besnuffeld (en een klein beetje op gekwijld) maar dat was zeker geen b-keus. Het zijn deze 'show-modellen' die nu wat goedkoper weg gaan, omdat het folie er al af was. Heb Sander op het FFF nog eens lief aangekeken en gevraagd of hij niet met een beste korting kon komen. Zijn antwoord was toen dat hij wel goedkoper aan b-keus kon komen, maar dat hij dat niet wilde. En dat je dat zelf ook niet moet willen, wat ook zo is. Leek mij een oprecht antwoord...
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 24 november 2016 · 10:02
    @dutchess, Mooi verwoord,

..... nero op 23 nov 2016 20:48

Wie zwijgt, stemt toe
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro